Zombie

24 Jan 2008

Un zombie este pe scurt un cadavru ambulant. Nu intram in detaliile practicilor voodoo sau a virusilor creati in filmele hollywood-iene. E vorba de oameni fara viata, dependenti de internet. Eu am stat fara net vreo 3 luni acum un an, si n-am suferit deloc, altii nu sunt in stare.
Uite de exemplu (de fapt ce m-a facut sa scriu asta), in ultima vreme ma plictisesc si ma joc tampenii de joculete flash pe net (apropo, jocul flash a evoluat al naibii de mult fata de ce stiam eu). La sfarsitul jocului mi se cere sa imi bag numele (in general bag pula, adik "pula" la nume) ca sa ma bage in highscores. Nu va lasati impresionati, pe lista ajunge toata lumea, fie si numai ca sa vada cat de departe e de primele locuri. Si aici voiam sa ajung de fapt, la highscores.
Cu toate ca eu sunt de parere ca m-am descurcat binisor la un anumit joc, cand vine vorba de highscores ii vad pe cei de pe primele locuri, cu punctaje de vreo 10 ori cat al meu, si sunt cateva zeci pe zi, chiar mai multi. Stau si ma intreb, CAT NAIBA trebuie sa joci UN CACAT de joculet flash ca sa ajungi la un asemenea punctaj?!?!? Eu dupa ce am jucat 5 minute ceva m-am plictisit. Ma gandesc ca majoritatea se joaca de la servici... PAI SI MUNCA CINE NAIBA O FACE?!?!? Daca o sa fiu vreodata sef intr-o firma, o sa bag programe pe toate calculatoarele care sa declanseze o alarma foarte stridenta cand cineva acceseaza un joc. Sunt eu mai comunist de felul meu, dar viata n-are farmec daca nu faci nimanui viata amara. Pula mea, cineva trebuie sa fie seful.
Cosmarurile mele de acum incolo vor arata in felul urmator: Centrala nucleara de la Cernavoda, angajatii se joaca pe net, alarmele suna dar ei au casti pe urechi, toate indicatoarele sunt pe rosu... si probabil atunci ma trezesc si arunc modem-ul pe fereastra.


0 picioare in gard: