Inspiratie

29 Jan 2008

si expiratie...

Pentru cei care se intreaba de unde ne tot vine sa scriem ce vedeti voi aici: de nicaieri, de pretutindeni, din aer, din apa, din foc, din pamant, din al cincilea element, din discutiile cu prietenii, din tacerea lor, din priviri, din sentimente. Obiectele in jurul nostru sunt cateodata incarcate pana la refuz cu informatie, simtiri, si alte traznai. Pot acum sa ma apuc sa va descriu cat de foame imi este sau sa ma duc sa mananc si sa va povestesc ce am ingurgitat si cum. Pot sa ma plang ca sunt barbos sau pot sa ma duc sa ma barbieresc si apoi sa ma laud ca am fata fina ca un cur de bebelus. Pana una-alta ziceam ca mi'e foame, ma duc sa adun inspiratie. Te'am pupat, hai mars! ;)

Later edit: CAND MORTII EI SE TERMINA LUNA IANUARIE CA M'AM SATURAT DE EA?!?! Eventual poate vine direct martie, imi iau si eu permisu inapoi... :-s Tzais!!


0 picioare in gard: