Deci asa...

9 Jan 2008

Inteleg ca lumea nu vrea sa ne dea bani pentru ca suntem prea porcosi, eh?

Dedic urmatoarele randuri UPC-ului (ca n-am avut net 26 de ore), si Google-ului:

Va iau neamu la bucati de pula, ca sunteti invidiosi ca noi vorbim puleza si voi nu. Stim limbi straine si voi stiti doar sa dati limbi in cur si sa va scobiti in dinti cu floci din gaoaza. Sa-mi ziceti si mie daca cacatu meu are gust bun, ca poate e problema medicala si trebuie sa tin regim. Si cu smecleul la fel, poate tre sa ma las de tigari sau nu mi-o mai sug mamele voastre.


1 picioare in gard:

Anonymous said...

"poate tre sa ma las de tigari sau nu mi-o mai sug"
a nu ?
ba... plm... mie-mi place ca folositi limbajul asta... da asta nu inseamna sincer ca tre sa-i luati la pula... si in ce hal.. .pe astia... ganditi-va ca googleu chiar are o politica care trebuie respectata... unde s-ar ajunge daca toti malacii ar folosi limbaj d-asta ?... nu stiu unde... ma rog, nici nu conteaza :))... ce vroiam sa zic e ca imi bag pula, nu mai injurati atata... =))