MASS

17 Jan 2008

Ahem... citez: "Multumesc tuturor celor care mi-au trimis mass-uri. Datorita voua am trecut prin multe clipe minunate cum ar fi: 1.Am citit de 170 de ori ca va fi sters contul meu de pe yahoo. 2.Am cam 30.000 de ani de ghinion in fata mea si am murit deja de 864 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3.Sunt blestemat sa nu gasesc adevarata dragoste pt ca nu am dat restart la calc, nu m-am dat de 3 ori peste cap si nu am apasat shift de 99 de ori..ji mama a murit km de 5483 ori . Da si u mai departe dak esti in campania anti massuri cretine si imbecile" am incheiat citatul.

BAH... SI ASTA TOT UN MASS CRETIN SI IMBECIL E!!! Atata doar ca e mass cu pretentii, adica si mai rau. Nu iti place o chestie, incepi prin a da un exemplu nefacand respectiva chestie. In cazul de fata, daca nu iti plac mass-urile cretine si imbecile, nu dai un mass cretin si imbecil care le critica. Eu nu am dat mass-ul respectiv mai departe, si nici nu i-am luat neamul la penis celui care mi l-a trimis, pentru ca nu imi place sa mi se ia neamul la penis pentru ca fac o tampenie.
De acord, MASS-UL ENERVANT (cei care ma aveti in lista de messenger de suficient timp stiti ce e ala) este un mass mai cretin si enervant decat oricare alt mass, dar asta ii este si intentia. Nu este un mass cu pretentii anti-mass sau mass superstitios sau mai stiu eu ce naiba, este un MASS ENERVANT. Pula mea, asta ii e si numele.
In alta ordine de idei, daca primesti un mass non-cretin (exemplu: filmulet amuzant pe youtube), nu ii raspunzi celui care l-a trimis spunandu-i cat de tare e. Omul nu vrea sa vorbeasca cu tine, daca voia asta ar fi inceput o conversatie cu, deja banalul, "salut, ce mai faci?". Daca ii raspunzi, si altii ii raspund de asemenea, omului ii vor tasni in nas jdemii de ferestre nedorite de messenger si va regreta ca a hotarat sa imparta cu restul lumii o chestie care l-a facut sa rada. Iata un exemplu de exemplu prost.

Si in pula mea, nu mai scrieti pe blog despre mass-uri, ca m-am saturat pana in gat de toti oamenii care se plang de aceeasi chestie.


2 picioare in gard:

Anonymous said...

Am zis si eu ceva de genu mai demult. In legatura cu scrisu pe blog despre massuri...nu prea vad cum ne-am putea opri, e un subiect nemuritor. Cred ca ar trebui sa se scrie mai multe chestii despre masurile enervante decat despre dragoste sau nemurirea sufletului.

autoarbiter said...

parerea mea e ca daca nu le mai dam atentie nu o sa mai fie vreunul din noi nevoit sa recurga la a scrie pe blog despre cat de enervante sunt massurile. sunt, nu neg, dar eu le ignor pur si simplu. sau din cand in cand mai trunchiez lista de castori, astfel incat am ajuns la nici 50 de id'uri. ce e prea mult strica, deci mai putin e mai bine. [nu si cand vine vorba de sex]