Vulgar... dar insuficient

22 Jan 2008

Nu, nu voi incerca sa fac blogul mai vulgar decat e deja. Deja m-am cam plictisit de cuvantul nostru preferat si anume "pula". Adevarul e ca am devenit atat de vulgari in ultima vreme incat injuraturi cu organe genitale sau cu rude raposate nu ne mai afecteaza. Cel putin pe mine.
De exemplu, daca vii acum la mine si spui ce iti bagi in neamurile mele raposate si toate cele (necrofilii naibii) nu m-ar deranja decat ca cineva incearca din rasputeri sa ma jigneasca. Cuvintele in schimb ar trece prin mine precum masina de tuns prin padurea de floci.
Ei bine, in schimb, eu sunt student. Si am sesiune acum. Si stiti cum se desparte in silabe cuvantul "sesiune" ? RES-TAN-TE. Si stiu asta dinainte, si nu-mi invat ca-s mai inconstient de felul meu. Si in fiecare zi imi fac procese de constiinta ca ar trebui sa-mi invat si prefer sa-mi dorm anii cei mai frumosi (pentru cei care nu stiau deja asta, somnul este activitatea mea preferata). Asa ca va rog sa va imaginati ce efect are asupra mea o urare aparent binevoitoare ca "Spor la invatat!". Ati vazut vreodata Incredibilul Hulk? Asa ma simt eu cand imi aud urechile porcaria mai sus amintita. Stiu ca n-o sa-mi invat, stiu ca ar trebui, si totusi lumea tine mortis sa-mi aminteasca asta. As prefera sa-mi zica "Vedeate-as in toamna!". Macar ar fi o urare sincera, venita din intunecimile inimii celui care o ureaza, o urare lipsita de sarcasm acid care imi face sangele sa fiarba.

Nu, articolul asta nu si-a facut cota de "pula", pentru ca am gasit ceva mult mai rau. Ne vedem la toamna.


0 picioare in gard: