Crezi...

30 Jan 2008

...ca ceea ce "stii" corespunde cu ceea ce s'a intamplat? Ia gadeste'te...


3 picioare in gard:

Onishka said...

Aoleu, nu si tu!
De Craciun, au circulat nush cate mass'uri cu tampenia asta. Ce e atat de nou?
Serios, ce aduce nou filmuletul asta?
Am 19 ani si mi se pare vechi, foarte vechi.[asta e in sensul 'daca pana si eu...']
Cine nu si-a dat seama pana acum de macar 70% din ceea ce e spus/demonstrat in filmuletul asta, e un prost.
Pana la urma, au circulat inaintea astuia alte clipuri mai mici tratand separat subiectele tratate aici. In concluzie, asta nu e nimic altceva decat un colaj, iar autorul trebuie adus la zi: au facut altii inaintea lui o treaba mai buna.

autoarbiter said...

mass, ne-mass, mie mi'a placut. daca aveti timp aruncati un ochi, e ceva si'acolo. intr'adevar mare parte din el e copiat, dar macar e bundle :))

Anonymous said...

mah, mie mi-a placut, entertaining, documentat, somewhat intriguing, dar cam melodramatic (fazele de la inceput sunt de-a dreptul...aoleo!), uneori o cam ia pe aratura...frumos, dar nu se ridica la masura asteptarilor: numeroase mass-uri si recomandari de genul "plm, o sa-ti schimbe viata bla bla bla". asa ceva visam sa fac eu cand eram mica...ahem.