A avut Murphy de-a face cu asta

16 Jan 2008

Sain'autam eu de pe mesanjar, cand primesc mesaj de la o tipa pe care am asteptat-o toata noaptea: 'you're not online:('. Intru la loc, doar o asteptasem.
E aproape la fel cu a-ti cauta cheile si ele sa fie in buzunar, a cauta ceva fara sa-l gasesti, iar cand nu mai ai nevoie de el, e fix sub ochii tai...
continuati-mi lista


2 picioare in gard:

autoarbiter said...

Mi s'a intamplat si mie o faza care confirma legile alea: depaseam un microbuz. In fata lui o caruta. Am trecut printre caruta si o masina din sens opus la milimetru. Aveam 120 km/h. :-s

autoarbiter said...

In cazul in care nu vezi legatura iti enunt eu un model de lege: In cazul in care depasesti un microbuz care ruleaza cu 40 km/h, tu rulezi cu 120 km/h, din fata vine o alta masina, iar in fata microbuzului se afla o caruta, cu siguranta te vei speria. Cred ca trebuia sa merg putin mai repede. :)