Adsense

9 Jan 2008

Bună ziua,

Vă mulţumim pentru interesul manifestat faţă de Google AdSense. Din nefericire, după revederea cererii dvs., nu vă putem accepta deocamdată în Google AdSense. Nu am aprobat cererea pentru motivele listate mai jos.

Probleme:

- Limbaj nepotrivit

---------------------

Mai multe detalii:

Limbaj nepotrivit: Am constatat că site-ul dvs. are un conţinut care nu respectă politicile programului nostru. Nu permitem site-urilor de Web cu un conţinut vulgar excesiv sau potenţial ofensiv să participe în Google AdSense. Vă rugăm să revedeţi politicile noastre (https://www.google.com/adsense/policies ) pentru o listă completă a conţinuturilor de site nepermise în paginile de Web.

---------------------

Pentru o listă completă a criteriilor AdSense, vizitaţi: https://www.google.com/adsense/policies
https://www.google.com/adsense/localized-terms .

Pentru a vă actualiza şi retrimite cererea, vizitaţi https://www.google.com/adsense şi conectaţi-vă în caseta "Conectare Client Existent" utilizând adresa de email şi parola pe care le-aţi trimis împreună cu cererea dvs. Specialiştii noştri vor revizui contul dvs. pentru respectarea politicilor programului, deci vă rugăm să vă asiguraţi că aţi rezolvat toate problemele listate mai sus înainte de a retrimite. Vă rugăm să ne contactaţi la adsense-ro@google.com dacă aveţi întrebări.

Cu stimă,

Echipa Google AdSense.


Pentru cei care nu stiu ce este AdSense, puteti vedea pe site'urile lui zoso, al lui visurat, si ale multor altii. AdSense este o modalitate de a castiga banii de tigari [ooo, nu, nu castiga zoso atata din cacatul ala de blog!]. Nu sunt eu genul sa fac maruntisuri d'astea, dar m'am gandit ca poate merita. Nu pentru ca am nevoie de bani, ci mai mult din dorinta de a fi printre bloggerii romani de top. Sa fim seriosi, nu sunt blogger, situatia mea materiala e buna asa cum e acum, si nu reclamele de cacat fac un blog bun. Cu alte cuvinte 2ppg ramane Ad Free, bucurati'va de el!

Pentru cei din Echipa Google AdSense: multa, multa MUIE! Sa imi sugeti pula, sa va bucurati de gustul spermei mele ca un condamnat la moarte de ultima lui masa si sa va futeti in cur mamele moarte. Toate astea pentru ca eu consider ca pana acum continutul nu a fost suficient de vulgar.


1 picioare in gard:

Onishka said...

But I'm so cute:(
Why wouldn't they want me?:(