Dubios

13 Jan 2008

Mi se pare putin dubios ca am stat 4 ore pe partie si am reusit sa'mi felez genunchiul stang si cotul si umarul drept.
Mi se pare dubios ca in Austria, in statiune de ski [150 km de partii] dai 250 de euro pe ski-pass de 8 zile si noi am cheltuit aproape 2 milioane pe 7 coborari de caciula, pe partii sub 3 km.
Mi se pare dubios ca am dat doua sute de mii pe 25 de grame de snitel de pui care nu avea gust.
Mi se pare dubios ca pe partii sunt mai multi paltonari decat schiori sau boarderi.
Mi se pare dubios ca in Predeal, la ~1000 m altitudine sunt +4 [la baza partiei, sus in varf era mai cald] grade Celsius si in Bucuresti -5.

Plm... multe lucruri dubioase, dar mie "imi trebuie tigari, ca mi'e o foame de n'am unde sa dorm la noapte" [(C) 2007 N_N].


4 picioare in gard:

Onishka said...

eu nu-mi gasesc tigarile...
Frate, ai nush cate camere...de ce plm n-ai unde sa dormi?

Morrigan said...

este o expresie copyright, daca nu ma insel N_N inseamna nuie nirgea. She's not so bright, now

Onishka said...

plm, am citit gresit, gfy

autoarbiter said...

gg morrigan