Azi

24 Jan 2008

sau ieri. Cum vreti s'o luati. Eu inca n'am adormit, deci e azi...
R.A.T.B. 104 pe la fostul sediu Connex. Baba pe la 180-190 kg in fata mea, usa in spate. Stau ca in conserva. Dar stai! Un necaz nu vine niciodata singur. Baba incepe sa ma calce. Idioata nu se tine de nimic si se tot fataie inainte si'napoi. Ma calca o data. A doua oara. A treia oara. O pocnesc usor in spate. Se intoarce spre mine. Stramba din nas. Din partea nasului care inca nu era stramba adica. Trecem de Connex. Baba ma calca iar. Si iar. Da'o in mortii ei de treaba, e deja a 5'a oara, cat dracu tre' sa mai suport, mai am 4 statii pana acasa, abia au trecut doua de cand a urcat si nu'mi simt degetele la picioare. Baba ma calca si a sasea oara. Izbucnesc intr'o serie interminabila de jigniri si suduituri. Baba se intoarce iar spre mine, o da in "tineretul din ziua de azi" si se impinge in mine. Imi spune sa ma dau la o parte ca vrea sa coboare. Lucian Blaga. Baba nu coboara. Nu are loc. Ma injura. Piata Alba-Iulia. Baba tot nu coboara. Dristorului. Nup. Nu inca! Piata Hurmuzachi. Sau Muncii cum poate o stiti mai multi. Baba se impinge, injura printre dinti, tot bombane ceva de nedeslusit. Ii explic politicos ca pentru statia Lucian Blaga poate sa ia autobuzul 104 de pe partea cealalta a bulevardului si ma pierd in multime. Am fost rautacios, da' merita batoza dreq!


2 picioare in gard:

Onishka said...

omule, de la eroilor, luai in plm metroul, ce dracu ti-a venit cu 104?

autoarbiter said...

prefer sa merg pe la suprafata, mai vad si eu o masina, o tata, o buca, respir mai usor, gandesc mai bine. in plus, am uitat ca pot sa ajung cu metrou acasa, am iesit si dup'aia nu mai aveam cartela. :-s