Iarna e misogina

11 Jan 2008

Anunt important: FETELOR NU LE PLACE SA FIE ARUNCATE IN ZAPADA!
De-asta tipam si ne impotrivim cand puneti mana pe noi cand suntem in preajma unui morman mare de zapada.
Nu ne place sa ne fie aruncata zapada in fata, pe spate, pe brate, sa ne intre in decolteu, chiloti, bocanci, etc. Nu ne place sa ajungem ude leoarca acasa cu mainile si fata rosii. Nu ne place frigul, nu ne place sa inghetam.
Nu ne place piele crapata, uscarea tenului si nici cand ne ustura buzele.
Nu ne place cand ne curge rimelul pe intreg obrazul si zici ca tocmai am iesit de la un concert cradle. Nu ne place sa stam ore in fata oglinzii protrejandu-ne de frig ca sa veniti voi sa ne dati cu zapada in ochi si sa stricati totul.
Nu ne place raceala, gripa, tusea, puroiul in gat si alte boli de care poate ne-am feri mai bine daca n-ati sari voi ca animalele nefutute pe noi.
LASATI-NE IN PACE!
Shout 'AMIN' if you agree!



aviz co-autorilor de blog care mi-au bagat zapada pana si in sutien aseara de dragul de a ma auzi tipand...nu ca ar putea sa ma faca sa tip oricum altcumva[AHEM! implicatie, alea alea]


7 picioare in gard:

Morrigan said...

aviz fetelor: nu ne place sa fim pocniti fara un motiv serios

Onishka said...

aviz celui de deasupra mea: nu ne place sa repetam discutiile deja avute pe tema asta

autoarbiter said...

aviz aleia de deasupra mea: eu m'am distrat ieri, asteptam momentul de la ziua ta...

Onishka said...

EVITAM momentul de la ziua mea.

Anonymous said...

o majoritete din fete ti-ar da dreptate cam in proportie de 70%

dar te asigur k is cretine care si cauta sa fie mozolite pana la refuz

la mine la liceu anu trecut a murit una din cauza asta

dar na e ZAPADA
tre sa profitam si noi de ea cat mai e.

P.S. URASC SI EU ZAPADA

Onishka said...

A murit de la frecus?
Ceva cam greu de crezut.
Ma rog...eu am avut ochiul bandajat printr-a 8a din cauza unor cretini.

Onishka said...

zic bandajat ca nu mai stiu ce dracu am avut la el.
[da, stiu ca putea intra intr-un comentariu tot, dar mi-am dat seama prea tarziu]