ASTA...

14 Jan 2008

e postul cu numarul 100 si l'am scris eu, pentru ca sunt egoist [Morrigan creca doarme si onycyka nu e atenta, profit de ocazie].


7 picioare in gard:

Onishka said...

muie, Morriganu' ar fi scris ceva ca lumea.
Iar eu cred ca ne omoara copii acum...

Onishka said...

ba ce j&j esti! mi-ai distras atentia si ai scris!

Morrigan said...

Stiti ceva, eu imi bag pula, sterg toate posturile voastre inutile... si scriu eu articolul cu numarul 100. Numai pentru ca ma enervati cu toate postarile inutile... in limbajul meu asta se numeste SPAM, ca ma doare in cur de postul nr 100

Onishka said...

spam esti tu, ba!

Anonymous said...

cam are dreptate matei la faza asta... :-"

Onishka said...

care dintre ele?
daca e vorba de spam, si noi stim ca umplem blogul de porcarii...dar ne distram facand asta

Anonymous said...

inteleg ca va distrati, da' dupa cum zice si el, PULA MEA AVETI MESS :-" nu vreau sa fiu rau sau ce plm oi fi, da' aia e :>