In light of recent events

9 Jan 2008

Astazi s-a mai incheiat un sondaj cu rezultate frumusel proportionate. Aproape jumatate din cei ce au votat au planuri pentru anul ce tocmai a inceput,dar nu ni le vor comunica, 9 sunt inca virgini, 4 o ard la misto ca vor sa fie mai buni, altii vor masini sau sa nu se schimbe.

Avand in vedere ca tocmai au trecut sarbatorile de iarna[Craciun, An Nou, Sf. Vasile, Ziua Nationala a Onishkai, Sf. Ion], cel putin odata trebuia sa fi baut, asa ca, spune-ne cum reactionezi la betie sau alte stari asemanatoare[nu, retardearea temporara nu se pune].

De altfel, trebuia sa apar eu si sa nu injur ca sa salvez onorabila onoare a blogului prin feminitatea feminina pe care o posed si ca sa calmez spiritele incinse in urma faptului ca Google Adsense nu ne vrea.


P.s. Ba, prostii astia m-au adus pe blog for the dirty work.


10 picioare in gard:

Anonymous said...

"4 o ard la misto ca vor sa fie mai buni"
:>... pai ce alta varianta sa aleg... eu nu ma gandeam la "a fi mai bun" gen mai altruist sau vreun cacat de genul... ma refeream in "tot ce fac sa fiu mai bun"... adik sa fac bani ca sa implinesc celelalte optiuni de p-acolo :)) sau ceva de genul :-?

autoarbiter said...

imi place cum gandeste kri!

Anonymous said...

la pollul cu ce faci la betie ar trebui si varianta: te duci la un club de langa casa si te trezesti in victoriei, nu stii de ce si cum ai ajuns acolo, nici cand si nici de ce unu vorbeste cu tine si te intreaba daca esti ok :D

autoarbiter said...

nu stiu daca e la betie ce zici tu :)eu daca sunt beat si sunt undeva ori adorm, ori sunt constient ca trebuie sa merg acasa si plec...

Anonymous said...

Eu am ales ca dansez si ma distrez, da bancuri spun doar in mintea mea si rad singur, ca pe gura nu prea pot sa scot nimic coerent si inteligibil, cu atat mai mult un banc

Onishka said...

@Kri, yea, ok, glumeam

@Saddler, good one, nu m-am gandit la optiunea asta. Nush daca sa editez si sa mai adaug una...

Onishka said...

Eh, sa-mi bag pula...nu pot edita, ca a votat cineva deja.
As putea sa imi injur proprii morti, avand in vedere ca eu am votat prima, daaar nu sunt nici necrofila, nici incestuoasa.

Anonymous said...

atunci luati si voi in considerare votul meu separat :)

Morrigan said...

si varianta cu trezitu pe capota masinii???

Onishka said...

Uite de ce nu fac eu sondajele in mod normal!