Am zis...

20 Jan 2008

... pro, dar as fi vrut sa zic ca e 2:36 si iar am starea aceea placuta ca Bucurestiul nu e un oras atat de grotesc pe cat pare. Si nu mi'a trebuit mult sa imi dau seama de asta. Am avut o zi plina. De Economie mondiala. Apoi am reusit sa ies din transa si sa ies in lume. M'am intalnit cu o fiinta draga la metrou la Universitate. Am ras. Am fost si seriosi. Ne'am sarutat. Ne'am si tachinat. Am intalnit un amic vechi care mi'a aratat ce inseamna sa te distrezi. Apoi m'am intors la starea de dinainte si am avut o revelatie sentimentala. Parca as dormi, parca as visa, dar parca ar fi adevarat. Nu am cuvinte sa descriu ce mai simt acum. Viata mea totodata roz-albastruie. Imi umplu timpul cu fum de tigara, ceaiuri si carti. Acum sunt racit, mi'e rau si somn. Ma duc sa ma culc. Te salut, inca o data!


2 picioare in gard:

Onishka said...

Ai, coaie, tu chiar ai mai scris cand ai ajuns?

Onishka said...

A SE OBSERVA CA: atunci cand e fericit, desi iesi si cu mine, nu ma mentioneaza.
eu nu contribui la fericirea ta, a? a?