BAAAAAA

19 Jan 2008

A INCEPUT SESIUNEA, BAAA!!!
AM EXAMEN MAINE SI-L PIIIC, BAAA!!!
E 2noaptea si n-am invatat nimic, am stat ca proasta pe net si-am scris tampenii.


In alta ordine de idei, Negativu' o lucrat la asta frumusel: Va place, ma, cum arata blogu'? Va place? Ziceti-i in plm ca va place, ai dreacu'!


7 picioare in gard:

autoarbiter said...

baaaaaaaa, e doua noaptea?

Onishka said...

hmm...ia sa vedem...DAAAA

autoarbiter said...

la dracu, si iar mi'e foame!

Onishka said...

OMULE, VORBIM PE MESSENGER, DE CE DRACU' POSTEZI COMENTARII???

Morrigan said...

CA SA-MI VINA MIE MAILURI SI SA VA FUT IN GURA. Mi-e lene sa le mai redirectionez catre oana

Morrigan said...

toate bune si frumoase, dar UNDE PULA MEA E BUTONUL ALA PE CARE SCRIE "NEW POST" ?!?!? Si creionasul ala pe care dai click si iti editezi articolele

Onishka said...

colt dreapta sus, click 'I power blogger'...plm