Ridicol?

21 Jan 2008

Ma gandesc cateodata ca cititorii nostrii considera faptul ca suntem atat de vulgari o chestiune ridicola, poate cred ca suntem teribilisti si ca ne chinuim din rasputeri sa integram cate o pula pe ici-pe colo. Adevarul e cu totul altul. Eu cel putin, traiesc intr'un mediu in care obscenitatile si grosolaniile sunt ceva foarte natural. Exemple gasesc multe, dar nu are nici un sens sa le insir sau sa stau sa va povestesc discutiile la micul dejun cu mama. Discutii de genul "De ce nu a fost 'Povestea Pulei' de Ion Creanga publicata pe vremea cand el traia" sau "Padure de floci gasesti si in manualul de geografie, dar padure de puli n'am vazut". Desigur cand intra bunica'mea in camera deturnam discutia instantaneu, de regula catre subiecte politice. Ridicol ar fi sa copiem versuri de la Parazitii si sa le turnam aici [da'te'n gatu' ma'tii], sa copy-paste'z toata 'Povestea Pulei', fara vreun comentariu pe margine, eventual sa va zic si ca eu am scris'o [iaca saman niste pule]. Hai ca ma duc sa ma spal, put ca un cal de curse...


5 picioare in gard:

KayKer said...

ce mah
voi prea vulgari
bag pula in sugatorii de pula si cnd vreau sa va fut tratatima cu spatele vorbesc de toti studentii la ,,libmi straine,, limba de zi cu zi nu o stiti
BAAA
pe ce planeta traiti baa

de la mine pentru toti ceri care zic k baietasii asta is vulgari

daca vreti ceva vlugar contactatima k va arat eu ce e vulgar

autoarbiter said...

@kayker: matei si oana sunt la limbi straine. nu iti mai public comentariile de acum incolo si nu ma face ca ti le sterg si p'alea de pana acum

Onishka said...

Omule, vorbesc limba romana mai bine decat ai putea tu vreodata s-o scrii.

Elena Maria said...

nu mai luati in seama comentarii in genul lui Kayer, tre sa traiasca si el din ceva.
de-aia aveti optiunea de stergere a commenturilor.

Morrigan said...

am bagat comment moderation la loc, comentariile lui kayker vor fi publicate cand vor deveni coerente