De ce sunt copii obraznici?

19 Jan 2008

Aseara am avut un scurt moment [vreo 5 ore] cand nu m'am putut abtine sa injur Realitatea TV cu toata ura. Pe la ora 17 [parca] trei proaste faceau pe psihologu, incercand sa explice de ce fumeaza copii [adolescenti, minori, nu sugari]. Cautau tot felul de solutii, cum ca ar trebui sa fie interzis fumatul in scoli, licee, etc. NEWSFLASH, BITCH: fumatul este interzis! Doar ca participanti la sistemul educational sunt tot oameni, care sunt subiectivi. Unii profesori fumeaza la randul lor, altora nu le pasa, deci numarul profesorilor-justitiari care ies in curtea scolii la pescuit de pachete de tigari e tot mai mic. Si chiar si asa intre profesori si elevii fumatori s'a semnat o intelegere tacita, de genul eu ma fac ca nu vad, tu te faci ca o arunci. Nu mai dati vina pe anturajul copiilor cand vine vorba de motivul pentru care s'au apucat de fumat. Vina este in cea mai mare parte a parintilor. Copii vad la parinti, iau totul de bun si reproduc. Stiu ca e greu ca o mama dupa ce a ajuns de la munca, a facut mancare pentru sot si doi copii tampiti, sa se mai ascunda cand fumeaza, dar asta ar fi ideal, daca nu se poate lasa de fumat. Am intalnit si astfel de mame, care sunt constiente ca NU ESTE BINE SA FUMATI IN PREZENTA COPIILOR. 1: fumul dauneaza [moama cate noutati]; 2: ala mic va copia ca o maimutica. Ideea era cu totul alta: daca nu reuseste sistemul educational sa convinga elevii ca fumatul e rau, cu siguranta trei proaste cu deficiente de vorbire nu o vor putea face. Urasc Realitatea TV, v'am mai spus?
In alta ordine de idei, si eu fumez. M'am apucat pentru ca tata fuma, pentru ca mi'a povestit ca si el s'a apucat la varsta mea, pentru ca nu eram supravegheat corespunzator. Hai sa nu fiu cacanar si sa dau vina pe ai mei, m'am apucat pentru ca asa am vrut eu. Sa le fac in ciuda, pentru ca era interzis, pentru acel fior rece pe care il simti cand iti minti mama ca a fumat altu langa tine si de'aia puti ca un fumoar englezesc. Si tot e ceva in neregula cu oamenii. Apoi se intreaba de ce le'au iesit plozii defecti. Aschia nu sare departe de trunchi [si ulcioru tot nu merge de multe ori la apa]


8 picioare in gard:

Anonymous said...

,,ce e interzis
e palpitant in viata,,
(Parazitii)

Anonymous said...

nu e vorba de parinti
e vorba de viciu
majotitetea luate de la altii
acestea fiind spuse
cel mai frecvent scenariu este uramotul:

esti un copchil handicapat de care nimeni nu a auzit si ii vezi pe bulangii aia smecheri care stau pe gard si au tot felu de fete sparte is cur.In minte ta de copchil cretin nu stii ce au in plus, pana realizezi FUMEAZA astefel te duci si tu sa iti iei un pachet
na vrei si tu sa fii jmecher
te duci la ei te bagi in seama k musca-n cacat si la un moment da ceri un foc si astfel incepe tot
aia in minte lor(ba ce rau e asta fumeaza... e baietas de-al nostru)
si astfel totul incepe.
de la o vreme ori te lesi(in cel mai bun caz) ori te tii de tigari
astfel(cel mai frecvent) na... Faci foamaea (viciul costa) nu ai sa ii zici lu mata sa iti dea mai multi bani k tu vrei sa si fumezi.
de la o vreme placerea la tigara incepe sa scada si te apuci de altele MARIJUANA(parca aja se scrie) marog astefel creste vciul(cica nu provoaca dependenta dar dupa ce ai tras o data oricum mai vrei orice ar fi).
curios ce se va mai intampla
hai k iti zic ce o sa se intample in continuare: te apuci sa prizezi si toti traficantii te stiu din tot cartieru k drogat inrait si le faci vanzare(garantez k iti vine sa o vinzi si pe mata pentru o bila)marog sa continuam

te toarna politia si faci puscarie

dupa ce iesi o iei de la capat
iti iei fiola si te apuci sa ti-o injectezi cu un ac care numa tu l-ai folosit (de vreo 10 ori) si fara sa stii ai luat si hepatita
si astfel mori k un drogat imputit.
toti prietenii te plang 2-3 zile apoi uita de tine.


DECI DE ACAM CAND ZICI ,,NUMO O TIGARA NU ARE CE SA IMI FACA,, GANDESTETE SI LA URMARI.


TERMINAT...

pentru aceste cazuti va recomand urmatoare melodie
NIMENI ALTU`-INCA O POVESTE

autoarbiter said...

da, am vazut ca iti place subiectul, dar am asa o banuiala ca voi, astia care tot vorbiti pe tema asta si sunteti "abstinenti", sunteti doar foarte tentati si folositi astea pe post de instrument de bravada. textul tau de pe hi5 este foarte incoerent si oricum ce am scris eu are alta conotatie. succes cu gagica aia...

Anonymous said...

scuzati greselile (unele intentionate) dar majoritatea nu

--- said...

kayker cred ca "cel mai frecvent scenariu este uramotul:"
-esti un ratat
-asa te-ai nascut
-asa vei ramane
-asa vei muri
-asa te vor tine minte toti.

Don't worry, be happy ;), prostia nu doare, doar stii asta.

autoarbiter said...

il iubesc pe tilicaaaaaa :D..... NU! :))

herminedirt said...

kayker, tilica: FUMEZ PENTRU CA IMI PLACE! NU CA SA MA DAU SMECHER SAU EU MAI STIU CE! si pt prima data tin sa-l contrazic si pe crown: nu cred ca are legatura cu parintii. (or mai fi totusi si unii idioti d-astia)decizia de a te apuca de fumat nu trebuie neaparat sa aiba legatura cu ceva, la fel cum fiecare gest al meu nu e copie a gestului altcuiva.

autoarbiter said...

plm, eu vorbesc despre cum m'am apucat eu de fumat si cum am auzit la multi altii. e un caz destul de raspandit si asta. cei mai multi se apuca asa cum [incoerent] a scris kayker, din teribilism sau dorinta de afirmare in grupuri de smecherasi.