Perfect!

12 Jan 2008

La modu' ca pollul pus de onycyka se potriveste perfect cu perioada in care ne aflam ma aflu, adica perioada post-multa-bautura. Cateodata ma tot intreb de ce bea lumea. Eu aseara am baut de nevoie mai mult. Am baut primele pahare de placere, apoi treptat mi s'a facut sete, pentru ca stiti deja cu totii ca alcoolu deshidrateaza [rau]. Si cautand sa imi potolesc setea, am avut de ales intre a bea whiskey sau vodca. Si am tot baut whiskey. Pentru ca onycyka nu a avut inspiratue pe moment sa cumpere mai mult lichid fara alcool. Si m'am trezit dimineata intrebandu'ma cine a putut sa bea atata whiskey. Ce pula mea tot ii dau atata cu whiskey? UISCHI coaie! Tuica murdara. Gen apa de la chiuveta, dupa ce a fost oprita 3 zile. Si arde. Rau! In rest a fost ok...

Acum ma odihnesc, am lasat pe perna din sufragerie o cantitate considerabila de saliva, asa ca m'am mutat pe covorul din dormitorul maica'mii.

Ps: ultima data cand am intrat pe blog [sau poate nu ultima data, dar saptamana asta, oricum] am facut abuz de cuvinte bulgare fata de cine nu trebuia si imi cer scuze. [See? The Negative one has feelings too, he ain't made of fucking stone!]


3 picioare in gard:

Onishka said...

De altfel, Negativul mentioneaza ca a facut abuz fiind logat cu bloagarnumele meu.

Morrigan said...

cand ai invatat tu bulgara ?!?!?

autoarbiter said...

stiu sa zic "da", "nu" si "pizda"