दे फचुत ला प्लिक्टिसाला

23 Jan 2008

Sincer ce plm e cu titlul???
De ce imi apare scris cu alfabetul hindi?
Alfabet latin: 'de facut la plictiseala'.

86 words

Touch Typing online



Am si altele mai proaste, so far this is the best score. De 5minute tot scriu.
A, da! Am examen la literatura, maine si nu stiu nimic. Care to help?


9 picioare in gard:

Trafalete said...

felicitari, din 3 teste nu am reusit sa trec de 71 :(

oricum probabil voi mai incerca :)

e aiurea, deoarece cuvintele sunt in engleza si eu mi-am pierdut antrenamentul la scris in engleza de ceva vreme :)

autoarbiter said...

deci voi doi aveti scoruri excelente... eu am incercat de dimineata de la un laptop [deci tastatura straina] si abia am scos 40 cpm [contrar credintei populare cpm nu inseamna "ce pula mea" ci "cuvinte pe minut" si e acceptata international ca unitate de masura pentru viteza de scriere]

KayKer said...

am dat testul de vreo t ori si media lor e de 78 :(
m-ai luat si pe mine

Anonymous said...

first try :p

You reached 455 points, so you achieved position 2244 of 210392 on the ranking list


You type 688 characters per minute
You have 118 correct words and
you have 8 wrong words

:D

ps: baga-mi-as nu pot sa atasez html-ul :-<

Anonymous said...

second try si mi-au sarit 2 ferestre de mess in ochi futu-i in gura :))

You reached 567 points, so you achieved position 810 of 210455 on the ranking list


You type 788 characters per minute
You have 142 correct words and
you have 4 wrong words

Onishka said...

fuai de pula m--ta, kri!

Anonymous said...

;)) :P... keepin' it real !

Anonymous said...

la naiba ! chiar m-a pasionat prostia asta :))

You reached 1131 points, so you achieved position 274 of 211865 on the ranking list


You type 1723 characters per minute
You have 285 correct words and
you have 14 wrong words

jur ca mai aveam vreo 7-8 secunde si scria "undefined undefined undefined undefined" si nu m-a lasat sa continui :(... am facut si print screen :))

Onishka said...

:)), kri, calmeaza-te omule!