Pacientul 0

28 Jan 2008

Am citit candva un articol induiosator (mersi anonimului care mi-a dat linkul) despre ultima generatie pre-'89. Ultimii pionieri, ultimii care isi vor mai aminti ceva din perioada comunista etc. Ma regaseam in jumatate din lucrurile scrise acolo, cum ar fi jocul de sotron cand eram copil, cico, guma turbo. Desigur ca, avand 2 ani cand a fost revolutia, nu-mi voi aminti niciodata nimic din perioada dinainte de '89, si multi nu vor intelege de ce regret asta, dar voi incerca sa explic.
Generatia mea (cei care au acum intre 19 si 21-22 de ani) a fost pacientul 0. Noi am marcat inceperea decadentei si prostiei pe care o vedem acum la pustii de 15-18 ani. Noi am inceput mania jocurilor video (existau si inainte, dar noi am transformat-o in manie), noi am baut ultimele sticle de cico si am mestecat ultimele gume turbo. Dupa aia totul s-a dus de rapa, a venit occidentul peste noi cu tot ce avea mai rau. A venit muzica pop insipida si cretina, cartile au fost inlocuite cu ecranizari hollywood-iene, mamaliga cu mcdonalds, jocul de sotron cu playstation. Ma indoiesc ca voi, generatia urmatoare, o sa intelegeti ce pula mea regret la chestiile astea considerate arhaice de multi dintre voi, dar nici nu am astfel de pretentii. Vreau doar sa zic ca IMI BAG PULA IN VOI, adolescenti cretini, cu pretentii de emo, hipioti, punkeri sau metalisti. Adevaratii hipioti, punkeri si metalisti au crescut acum, va sunt parinti sau profesori la scoala si va vor fi sefi la servici cand veti creste. IMI BAG PULA IN VOI, ca sunteti prosti si nu stiti ce ati pierdut. IMI BAG PULA IN VOI ca nu sunteti in stare decat sa copiati trendurile occidentului. IMI BAG PULA IN VOI ca sunteti niste teribilisti dobitoci si nu stiti sa va argumentati opiniile preluate din alta parte. IMI BAG PULA IN VOI ca poluati aerul din locurile mele preferate.
Probabil ca undeva in Romania cineva isi baga pula in mine pentru aceleasi motive, poate pe buna dreptate. Dar asta este mersul firesc al lucrurilor, fiecare generatie isi baga pula in urmatoarea, si intotdeauna au dreptate.

Va anunt de pe acum ca multe comentarii ale voastre vor fi respinse.

Negative Edit: nu are aceeasi relevanta, dar in sfarsit vad si eu un articol bunicel in Libertatea. Click here


11 picioare in gard:

autoarbiter said...

cu internet explorer se vede bine poll'u, ai modif... cu internet explorer se vede bine poll'u, ai modificat ceva in cod?

Trafalete said...

as dori sa te anunt ca si eu sunt o persoana care face parte din generatia ta...si care regreta enorm ca nu mai vede copii care sa se joace sotron/leapsa/etc. in fata blocului, ei nefacand altceva decat schimb de CD-uri/DVD-uri si dandu-si hint-uri despre cum sa termine un joc mai repede si mai usor....imi este dor de vremurile in care faceam schimb cu masini din gumele Turbo ( si acum mai am colectia, cu niste dimensiuni care ma minuneaza si pe mine ), imi este dor de momentele in care jucam leapsa sau castelul in spatele blocului...trebuie sa recunosc ca proaspetii adolescenti din vremea de astazi gasesc distractiv calculatorul sau teribilismul...eu la varsta de 15 ani nu pierdeam vremea prin cluburi ( club nu este sinonim cu bar ), cel putin nu cu cei de varsta mea, ma mai duceam prin discoteca ( mai nou club ) cu vecinii mai mari cu 3-4 ani si cu sora mea...in rest joaca frate !!

herminedirt said...

argh, pai se pare ca facem parte dintr-o generatie in care nu avem ce sa fim

Morrigan said...

nup, n-am modificat si de ce naiba nu ma intrebi personal?

Morrigan said...

@ herminedirt: intr-adevar, suntem o generatie "de sacrificiu" ca sa zic asa.

autoarbiter said...

nu te intreb personal pentru ca ori nu raspunzi la telefon ori iti umpli gura ca porcu. ia si baga in tine ca e pe moka! 'tus ceapa in cur si maine dimineata.

Anonymous said...

au fost vreo 2 articole frumoase, unul a circulat pe tot netul, l-am gasit de exemplu aici: http://www.igu.ro/latrecut/?p=926 Anyway, sunt mai multe kestii dragutze pe tema asta pe http://www.igu.ro/latrecut/

autoarbiter said...

de ce trebuie sa citesc articole d'astea si sa ma ia nostalgia in momente ca asta, cand ar trebui sa invat? vreau sa ma mut inapoi la bloc! :( vreau cornete, bicicleta mea ruseasca si geaca de blugi! da, sunt un comunist, omorati'ma. VREAU INAPOI!!!

Onishka said...

la voi in clasa, erau fete ce tineau oracol?

Anonymous said...

Mai exista copii care se joaca sotronul,batistuta si care stiu sa se bucure de fiecare lucru pe care il au...Dar sunt fie prea mici fie considerati fraieri...Sofia face parte din cei prea mici si sper k nu era inclusa in lista ta...

Morrigan said...

E inca prea tanara ca sa fie pe vreo lista. Si cand o sa mai creasca o sa fiu eu prea batran ca sa mai fac liste