Gâlme

11 Jan 2008

... pe carosabil, pe trotuar, peste tot.
De cand a nins tot zic ca o sa scriu textul asta, dar abia acum au ajuns nervii mei in starea in care nu mai pot fi intinsi mai mult. Sa va spun o poveste:

A fost odata pe an iarna. In fiecare an. Si aproape in fiecare iarna ninge. Anul asta a nins. Isi da lumea zapada din porti, curata drumurile, ocazional si trotuarele. Apoi, pentru ca nu poate circula cu un mijloc de transport in comun, taranul cu masina trebuie sa isi "dezgroape" caruta. Incepe omul, cu lopata, ia zapada de langa masina si o arunca in strada. Sau mai rau, pe trotuar. Adica dupa ce a trecut un utilaj de deszapezire, adica cineva a muncit, adica s'au cheltuit bani din fondurile publice la care contribui si eu, indirect, tu vii cu lopata ta si faci ca banii mei sa fie cheltuiti degeaba. Mie nu imi place sa pierd bani. Apoi zapada aia pe care tu o arunci in strada ingeata noaptea. Apoi ziua se mai topeste nitel, mai ingheata odata in noaptea urmatoare si tot asa pana cand, dupa cateva nopti, devine incasabila. Crede'ma ca este inevitabil ca tu, lopatarule, sa nimeresti la randul tau un "pietroi" d'asta in mijlocul drumului, cu loganul *1* tau de cacat. Si atunci strambi janta la masina. Si injuri, iti bagi puli, futi morti in cur, etc, dar janta nu se indreapta. Asa ca pentru tine, lopatarule, si pentru tine, lopatarule, si pentru alti lopatari, am o scurta dedicatie: VA IAU MORTII LA PULA, NU MAI DATI ZAPADA IN STRADA SAU PE TROTUAR!!!


0 picioare in gard: