Fara nume, fara nume

9 Jan 2008

E 6:37am. E a doua zi in saptamana asta cand ora asta ma prinde treaza. E a doua zi din saptamana asta cand n-am pus geana pe geana toata noaptea.
Am dormit vreo 6ore ieri si nu mi-e somn. Nu sunt obosita. Nici macar nu sunt hiper activa de la lipsa somnului.
In schimb, de juma vreo de ora, vocea onishciana si vocea constiintei mele se cearta in capul meu daca sa ma duc sau nu la cursul de la 8.

Motive pentru a ma duce:
-e singura materie pe care o inteleg si nu trebuie tocita
-sunt mai buna decat ratatele alea din grupa 4 si tin sa demonstrez asta la fiecare curs
-oricum n-am ce face acasa
-imi iau de mancare din drum, si-asa n-aveam ce manca acasa
-ar fi cazul sa ma duc avand in vedere ca as cam vrea sa-mi amintesc ceea ce am uitat in vacanta

Contraargumente puternice:
-mi-e lene sa ma imbrac
-mi-e lene sa ma ridic din pat
-vreau sa termin de vazut al 2lea sezon din Married with Children, daca tot am terminat unul si l-am inceput pe'asta
-am parul relativ murdar si nu-mi place/n-am cand sa imi fac baie/sa ma usuc/pregatesc/ajung la timp la curs
-mi-e lene si asta ar putea fi influenta negativa a Morriganului pe care il detest momentan.


In alta ordine de idei, ieri am iesit cu fetele la o cafea si vorbeam de anti-conceptionale si banuim ca am oripilat un barbat ce statea singur la masa de langa si ne arunca priviri de killer.
Astfel, azi as dori sa informez cititorii blogului despre sindromul premenstrual si efectele acestuia asupra celor din jur.

E! Pe dracu'! Nu vreau sa sperii pe nimeni si-n plus imi iau bataie de la ailalti doi daca scriu despre asa ceva pe blog.


5 picioare in gard:

autoarbiter said...

bataie monstru, nu alta! ah, oana, arati bine in pula goala! :D

muffin said...

scrie fato, ca e bun subiectul :D

Onishka said...

M-as risca, dar astept sa ma mai enerveze Negativu' odata.

autoarbiter said...

da' ce'am facut? :-?? :-s

Onishka said...

Arat bine in pula goala, a? :-w