Aventuri

12 Jan 2008

Stateam mai devreme in statie la Alba Iulia, asteptand un autobuz, in frig. Se apropie un barbat la vreo 40de ani, cu parul incaruntit, imbracat intr-un trening de bumbac cu o sacosa de rafie de mine. Era la vreo 15m de mine asa ca nu l-am considerat posibil violator/cretin de pe strada. Si incepe sa se bage in seama cu mine ca a fost un barbat mai devreme in statie si asa si-a dat seama ca a pierdut masina cat timp a fost la magazin sa lase niste sticle de bere. Toate bune si frumoase pana la urmatoarea replica 'Mi-au luat 6000lei pe sticla garantie si am uitat sa ia bonul si acum nu-mi mai dau banii. Cretinii dracu'!. Ei bine, de acolo timp de 10minute pana a venit autobuzul a injurat tot statul roman ca a pierdut el 3ROL din cauza statului roman care e al dracu' si vrea sa manance pana si ultimul leu din buzunarul cetateanului cinstit al statului roman [repet 'statul roman' doar pentru ca asa a facut si el]. Cand a vazut autobuzul, a avut urmatoarea remarca: 'Acum il trimit, tiranii dracu'! Dupa ce am degerat ca am plecat fara manusi, fara fular. Al dracu' stat roman!'. Am zis ca e bine sa raman la concluzia ca e beat si am urcat prin alta parte in autobuz.
Inauntru un grup de piticoti de vreo 10ani tot radeau de ceva, asa ca, fire 'ascultatoare' cum sunt, am tras cu urechea la discutia lor. Nu stiu din ce motiv ma asteptam sa aud discutii despre zapada, Nintendo wii si snacksurile lor preferate. Ei, nu, nu se poate! Cum sa avem noi copii ce se comporta ca niste copii si isi vad de ale lor? Discutie intre doi copilandri:
Cantitate neglijabila 1: 'Cine e, ma, aia? Te-ai bagat pe ea?'
Cantitate neglijabila 2: 'Nu, ma, am treburi mai importante eu!'
C.n. 1: 'Eee! Nu stii tu ce ziceau astia la scoala de ea. Joaca tenis pe penis, fata. Nu fi fraier!'
Acum, poate sunt eu de moda veche, dar la 10ani, copii ar trebui sa se joace pe calculator cand e prea frig afara, sa manance tot soiul de porcarii de contin prea mult zahar si sa-i faca foarte energici, sa se uite la desene animate si sa comenteze legat de ultimul episod din 'Cow and chicken'; nu sa stie ce e ala 'penis', la ce foloseste si cum pot spune 'curva' in mod subtil. Mai important, la 10 ani, nu au penis dezvoltat, asa ca sa mai astepte pana cand pot sa-l foloseasca.
In spatele lor, vreo alti 3 tot impingeau o babuta amarata ce incerca sa-si faca loc inspre iesire. Ajunsa in dreptul meu, m-a intrebat ce statie urmeaza, daca poate lua metrou de acolo, etc etc. I-am raspuns politicos, iar la statia care urma, am coborat si am ajutat-o si pe ea pentru ca abia se tinea pe picioare si avea doua plase mai grele decat fundul meu [si fundul meu e mai ceva ca al lu' beyonce]. I-am aratat drumul spre metrou si mi-am vazut de drum.
Partea ciudata din toata treaba asta a fost ca am avut de 3ori intentia de a ma intoarce din drum si a ma oferi sa-i car sacosele pana la metrou, insa n-am facut-o si chiar si acum ma intreb de ce. Nu sunt altruista cu necunoscutii si nici nu-mi sta in fire sa ajut orice Leana ratacita, insa femeia asta chiar imi inspira mila si-mi dau seama ca n-am mai vazut de mult pe cineva facand ceva frumos pentru cineva varstnic. De ce?
Inteleg ca majoritatea sunt niste ratati ce merita impuscati si ne ocupa degeaba locurile din autobuze, dar mai sunt si cativa care merita ajutati. De ce nu se mai ofera nimeni sa faca asta?
[poate sunt mai emotiva decat de obicei, dar plm, e chiar urat sa nu ajuti pe cineva cand nu te costa nimic.]


p.s. Asta e primul articol la care eticheta 'bag pula' chiar mi se pare potrivita.


4 picioare in gard:

Morrigan said...

moda veche?!?!?! nu nu nu nu nu, eu sunt de moda veche pentru ca mi s-ar parea normal sa se joace in zapada copiii de 10 ani, nu la calculator.

Onishka said...

Ma si mie, dar mai mult e gheata decat zapada acum.
Cand e mai cald e ok, iarna stau si ei in casa.

Morrigan said...

e, na... si ce-mi pasa mie daca se bat cu bulgari solizi si isi sparg capetele? sau daca stau la -50 de grade si crapa de frig? Scapam de viitoarea generatie de prosti

Onishka said...

Nu asta era ideea!
GRRR