Nu suport

19 Jan 2008

Oamenii care fac pe desteptii. Nu vorbesc de oameni care au o varsta, au trecut prin multe si pe care ii asculti cu placere, ci de pustani care au auzit de la mamica si taticu sau pe la televizor si turuie cu informatii "pe surse". Cand o sa incerci tu si o sa stii exact despre ce e vorba, atunci o sa poti spune tare ca e ca tine. Pana una-alta, tu esti un mucos, habar n'ai ce inseamna viata [nu spun ca sunt eu ala batran si intelept]. Traieste, experimenteaza si apoi te invit sa iti dai cu parerea. Nu intelegeti gresit, nu instig la fumat, consum de narcotice sau mai stiu eu ce, dar vine kayker si imi toarna mare comment despre cum de la o tigare ajung sa bag in vena. Coaie, eu fumez de la 14 ani si venele mele nu au fost intepate decat pentru analize de sange. Nu am facut'o din teribilism, am scris mai jos de ce m'am apucat, ca mai tarziu sa constat ca imi place si ca nu vreau sa ma las. Inca.
Pe aceeasi tema am auzit niste citate dupa Ozzy Osbourne de genul: "Coffee leads to Red Bull, Red Bull leads to crank". Eu beau cafea [chiar prea multa] si nu simt nici un instinct animalic cand vad cutii de Red Bull. Cine zice ca tutunul si marijuana sunt droguri de tranzitie e un prost. Iar daca o spune din proprie experienta nu pot decat sa ii rad in nas si sa ii spun ca e un si mai mare prost!

@Morrigan: semneaza'ti dracu posturile daca vrei sa ti le contorizeze, nu o sa fac eu asta de fiecare data cand scrii!


11 picioare in gard:

KayKer said...

Nu rade k asta este adevarul
4 astfel de cazuri numa de pe la mine prin catier sa-u intamplat.

In rol principal zgatii de copii ai caror parinti s-au dus la capsuni sau la masline in tari straine.Si astfel raman q bunica si bunica (2 bosorgi care hiberneaza non stop si care cred k copilul lor e un ingeras)

tu zici asa tu te-ai apucat la o varsta (si poate esti mai destept)

DAR EU VORGESC DIN PROPRIA EXPERIENTA NU DIN NUJ CE FILM

autoarbiter said...

nu rad, ma enervez! nu ai cum sa vorbesti din proprie experienta, pun pariu pe mana cu care ma scarpin in cur ca nu te droghezi [sau daca ma gandesc mai bine... :-S], iar faptul ca ai vazut x cazuri la tine in cartier nu inseamna ca ai experienta, ci doar ca ar trebui sa te muti.

KayKer said...

nu nu ma droghez
si nici nu ma-as muta.

Trafalete said...

ce ai vazut la altii nu se pune, doar pentru ca aia ( a se intelege parintii ) sunt atat de idioti incat isi lasa progeniturile sa creasca cu bunicii care sunt depasiti de prea multa vreme, nu inseamna ca altii fac asa.

eu ca exemplu nu stiu exact de cand fumez, probabil de pe la 15-16 ani, si am "gustat" si din alte placeri ale vietii (pot & co.) si totusi nu am vandut nimic din casa, nu am dat nimanui in cap sa mai imi iau o doza pentru ca nu simti nevoia fizica. din cand in cand, atunci cand imi permit, mai imi prepar un cui, dar atata tot.

Anonymous said...

@kayker:"raman q bunica si bunica (2 bosorgi" bunica si bunica sunt 2 bosoroage =))... frate, cum a zis si negativu', daca ai vazut la tine in cartier, nu inseamna ca asta e o lege, si nicidecum nu inseamna ca de la tigari :))... intr-adevar, si la mine in cartier stiu... cam 10 ? care inainte au fumat, dupa care s-au apucat de dava... dar... NU ARE NICI CEA MAI MICA LEGATURA nici fumatul si nici anturajul... daca iti pui in cap sa NU bagi dava sau ce se mai baga in vena... NU BAGI coae.. :)) chiar daca si fumatul este tot un drog, recunosc asta, si o pot spune cu mana pe inima, doar o fac de vreo 9 ani si nu-mi vine sa ma las, desi ar fi rentabil pt sanatate si portofel (ba chiar si cantat:P), asta nu inseamna ca te face sa te lasi mai usor la chestii care-ti provoaca dependenta, ba din contra... vezi ca te apuca o tuse de la fumat... vezi ca-ti futi plamanii si cum inainte urcai un munte fara sa oftezi odata, acu urci 3 etaje si te intrebi cate mai sunt pana la 4, iti dai duhu... asa ca iti bagi picioarele si te gandesti la cacatii astia de dava-isti care in loc de sange deja au heroina... daca tu te chinui sa urci scari, ei ce pot spune ? ei se chinuie sa traiasca...
ma rog, acum depinde si de mentalitatea fiecaruia...

@trafalete:""gustat" si din alte placeri ale vietii (pot & co.) si totusi nu am vandut nimic din casa"
"placerile" astea ale vietii, cum le zici tu, n-au nici cea mai mica legatura cu datu in cap si disperarea dupa drog... iarba NU provoaca dependenta... decat daca esti prea imbecil sau ai prea multa si esti imbecil, dar in orice caz, nu o sa disperi ca la dava (heroina)... heroina iti fute si corpul, provoaca dependenta fizica, si d-aia vezi tu prin filme si mai stiu eu pe unde cum iti vand aia televizoare si toate cele... pt ca altfel MOR de dureri... incep te dor toti muschii, oasele, ligamentele... te darama... si ai nevoie de dava sa ai in sange si sa "alimenteze" practic toate organele si toate cele cu cacatu asta de drog... iarba nu face d-astea, e cinstita :P... de fapt in opinia mea nici nu zici ca e drog... e doar datator de buna dispozitie si mici tripuri... mici rau...

sa moara ma-sa n-am mai scris hata commentu in viata mea =))

autoarbiter said...

pai vorbeste expertul din tine ;)) bah, iesi la o bere?

Anonymous said...

plm... as fi iesit..

Onishka said...

o lol
ce-am pierdut

herminedirt said...

4 cazuri la tine in cartier, kayker, sunt intr-adevar un esantion considerabil raportat la populatia Terrei.

Anonymous said...

ce te face sa crezi k esti mai destept daca doar "fumezi"? :-?
eu zic sati pastrezi parerile doar pentru tine..dak toata lumea zice ca de la tigara se ajunge la vena de ce tre sa pari u mai destept? stii cum se zice..knd toti iti zic ca esti beat te duci si te culci fratioare

Morrigan said...

Clar, de la tigara se ajunge la dava... Asa se explica de ce parintii nostri baga in vena in fiecare zi, doar fumeaza de ani buni, nu? Si lasa ghilimelele alea, ca nu-si au rostul aici. Exista oameni prosti, care ajung de la tigara la alte tampenii si exista oameni nu chiar atat de prosti care reusesc sa se limiteze la chestii mai putin nocive.
Cat despre oamenii aia care iti zic ca esti beat, le place sa faca pe superiorii, sa para ei treji prin comparatie. Fiecare om se manifesta diferit la betie.