Violenta nemotivata

26 Jan 2008

Seara in Laptaria lui Enache. Barul semi-plin. Ma asez pe scaun pe langa bar, astept masa. Se elibereaza repede o masa, o ocup, vine si Morrigan, bem cate un Guiness. Moment! Vine chemarea naturii, ma indrept spre buda. Ma usurez, ca omu, ma indrept spre chiuveta si a! ce vad? sapuuun. Bun! Perfect chiar. Trag semnatura cu adresa blogului, sa stie oamenii de noi. Incep sa scriu si nici nu ajung bine la jumatatea adresei [cand trebuia sa trec si pe oglinda urmatoare] ca apare un agent de paza auto-instituit. Vine intai cu replici de genul "mucosule, de ce scrii pe oglinda". Eu aveam chef de caterinca, ii zic ca imi fac reclama, imi desenam pula. Se oftica, imi pune mana in gat. Nu stiu ce mai incerca el sa faca, ii reped mana si il injur de morti. Probabil de aici s'a cam ofticat... Imediat pun mana pe buzunar unde aveam briceagul si telefonul, pun mana pe telefon si dau sa sun la tata. Lume pe scari, toti se holbau ca prostii. Ma intorc cu greu la masa, imi iau hainele, ma imbrac si dau sa plec. Pe drum spre iesire mi'am facut hatarul si le'am spus si care e parerea mea despre mica lor afacere: sunt niste amarati si niste parliti si ma sterg la cur cu banii pe care ii castiga ei de acolo. Vreau sa sesizez si orice autoritate competenta in legatura cu neregulile de acolo: de multe ori se intampla ca angajatii sa nu inregistreze vanzarile facute, casa de marcat face un singur bon pe care angajatii il pastreaza, minorii au acces in local cu usurinta, etc. Desigur o inspectie ar scoate la iveala mult mai mult decat ce am vazut eu. Astea fiind spuse, adaugand si preturile mari, inghesuiala, fumul, galagia, mobilierul incomod, in general atitudinea personalului in relatia cu clientii, azi Laptaria lui Enache primeste premiul "Nu mai calc in viata mea p'acolo", pe care sper sa i'l acordati si dumneavoastra...

Morrigan edit: actiunile gardienilor m-au costat un posibil flirt cu o tipa draguta si o bere pe care tocmai urma sa mi-o dea Negativu'. Asa ca si eu am boala pe ei


6 picioare in gard:

Onishka said...

dude, plm...pentru ca te-a prins pe tine vandalizand baia?
Puii mei, omul a facut ce trebuia sa faca...

autoarbiter said...

esti a doua persoana care zice asta azi. nu se cheama vandalizat daca nu am distrus nimic iremediabil. oglinzile erau deja murdare, deci babaciunea aia proasta care isi spune "personal administrativ" trebuia sa le stearga cu sau fara scrisul meu. ESTE SAPUN IN PULA MEA, NU AM ARS VECEURILE CU ARUNCATORUL DE FLACARI!

Anonymous said...

Io cred ca faci prea mare caz de toata treaba asta. :))

- Teodora

Onishka said...

Nu trebuie sa distrugi iremediabil ceva ca sa fie vandalism. De ce e considerat vandalism sa scrii pe un perete, daca peretele poate fi revopsit?
Baia e acolo ca sa te pisi, nu sa scrii pe pereti/oglinzi.
plm...e scarbos...n-as vrea sa intru intr-o baie, sa ma uit in oglinda si sa vad ceva scris cu something icky.

autoarbiter said...

daca sapunul e icky, atunci nu te mai spala pe maini. da, daca scriam cu spray cu vopsea pe pereti s'ar fi putut zice ca am distrus iremediabil, pentru ca ar fi greu sa stergi total urmele, dar sapunul se ia cu apa.

autoarbiter said...

intr'adevar e prea mare tam-tam pentru un cacat, concluzia era de fapt ca nu imi place in laptarie, nu stiu de ce am fost acolo aseara, nici nu ma mai duc. o sa mai cititi astfel de "recenzii" p'aici... App, Teo, nice talkin' to you again :)