Neamurile voastre si pula mea

14 Jan 2008

Scriu aici pentru ca m-am saturat sa imi sara in ochi toate tampeniile cand intru pe blog. Cand zic tampenii ma refer la concursuri puerile intre ailalti doi, care desi stau la 5 minute unul de celelalt, au telefoane si messenger... comunica pe blog. Nu ca ce voi scrie acum nu e tot o tampenie, dar macar NU E SPAM.

Deci, stim cu totii ca presedintele este un idiot. Stim cu totii ca Romania nu a avut presedinti inteligenti pana acum. Ceea ce nu stim este cu cine vom vota cand vom avea ocazia. Ei bine, eu m-am hotarat de pe acum.

Cel cu care voi vota nu este o persoana anume, desi sunt un sustinator infocat al Partidului Conservator. Nu nu nu nu... cel cu care voi vota este ORICINE imi demonstreaza ca stie la perfectie 2 limbi straine de circulatie internationala, ca m-am saturat de rate care vin din camion. Imi crapa obrazul de rusine cand il auzeam pe dobitocul de Blair cum vorbeste franceza. Unde mai pui ca e englez, si englezii nu numai ca nu invata limbi straine, dar nici nu-i suporta pe francezi. Si sa fie clar ca presedintele este, inainte de toate, un diplomat, este imaginea tarii noastre in strainatate. De aspectele politice/juridice/plm ale conducerii tarii se ocupa foarte bine Guvernul si Parlamentul, presedintele trebuie doar sa dea o semnatura din cand in cand, si daca are consilieri buni (si nu e bolnav de putere) se descurca el.


Asa ca rog profesorii de la limbi straine sa candideze la presedintie oricat de prosti ar fi in alte domenii.

Later edit: numai sa nu fie senili futu-le mortii in cap!


3 picioare in gard:

Anonymous said...

AMIN

herminedirt said...

daca iese becali o sa avem presedinte care nu-si stie nici propria limba :-ss

Onishka said...

but we're having fun.
Te simti exclus? :>