The new trend

14 Jan 2008

In afara de ţâţe, ce au urmatoarele poze in comun?



E vreo noua moda cum ca fetele atractive trebuie sa poarte cupele sutienului la vedere?
Fetele au fost incluse si incetosate doar pentru a demonstra faptul ca nu e aceiasi tipa, ci mai multe.
Nu cred ca ma pot hotara daca e un regres sau un progres. Acum vreo 6ani, se purtau G-string'ii la vedere, mai grav si pentru dezgustul Morriganului, se purtau G-string'ii la vedere in special daca erai putin sunchi. Acum 60 de ani, femeia era putin mai casta, sau macar se prefacea casta si nu-si arata lenjeria pe unde apuca. Inima de zahar a Americii [America's Sweetheart, nu?], Marilyn Monroe, cand si-a aratat chilotii tetra-wannabe intr-o scena dintr-un film, mai ca au batjocorit-o. [ma rog, faptul ca apoi, Marilyn a pozat fara sutien pentru Playboy e partea a doua].
Dilemele fundamentale raman:
1. Se poarta sutienul la vedere? Ziceti-mi si mie sa nu raman out of fashion!
2. E regres sau progres?
3. Pot sa-mi iau sutien d'ala ieftin si sa fac la misto de moda asta?


Later edit: aviz Morrigan & Negativu':Hai indrazniti sa ziceti ca articolul asta e gay! Are ţâţe!


3 picioare in gard:

Anonymous said...

sincer a inceput brendul asta de la sezonul de vara

desi sunt tip imi normal imi plac tatzele dar totusi pana la o limita

sutienele sunt folosite sa iti tina satzele ,,la inaltime,,

nu sa il porti in loc de top(un fel de maieu pt. gagici sa nu mai poarse sutien si sa se simta sport)

dar marog sa zicem desi sunt cam neutru
*imi place sa ma holbez la bagcoane
*dar nu pe strada im mijlocul centruluiu


si nu vedetele sunt vinovate ci rahatii aia de stilisti ,,profesionisti,, care mananca tot felul de rahat

herminedirt said...

o sa iau aminte sa ma uit mai des dupa sani, nu observasem trendul.

Anonymous said...

mie nu imi place asa, cu sutienul la vedere, imi place cu mana mea pe ele :))