Mai da-o-n pula mea de treaba

20 Jan 2008

Mancam mai devreme si aveam impresia ca painea mea e prea dulce si ca desi e buna asa dulce cum mi se parea, ceva tot era iesit din comun. Asa ca, fata desteapta cum sunt, m-am uitat pe ambalaj dupa ingrediente.
Dupa 5minute de cautari, citind reclame impanzite de cuvinte de lauda pentru propriul produs pe toate partile, am datputina folie la o parte si am gasit ingredientele. In afara faptului ca era ditai lista de 3cm lungime 5cm latime de ingrediente, cand eu credeam banalele 'faina, apa, drojdie' sunt destule, am gasit urmatoarele:

  • zahar
  • aroma

    In primul rand, dupa ce ca nu sunt ingredientele la vedere, zaharul poate fi nociv. Daca o persoana sufera de diabet si vrea sa ia paine feliata, ambalata[cica n-a pus nimeni mana pe ea inainte], o desface acasa, mananca si B00M! Surpriza! Are zahar. Oamenii nu se asteapta ca painea sa aiba zahar in ea si de-asta nu ar verifica ingredientele, ca doar e paine, da-o dracu' de treaba!

    In cel de-al doilea rand, aroma??? Aroma de paine, ce dracu'? Deja exageram cu toate chimicalele pe care le avem in alimente.


    Partea buna, reclama la painea asta e chiar tare. Pentru cei care n-au vazut-o inca, uite-o aici:


  • 0 picioare in gard: