23 ianuarie

23 Jan 2008

A inceput pe la ora 10. M'a sunat mama:

Mama:"Hai, nu vii acasa, ce faci?"
Eu:"Dooooorm [cascat, inghitit perna, scos perna, cascat din nou"
M:"Hai, treci acasa in pizda ma'tii ca poimaine ai examen la finante si n'ai invatat nimic"
E:"Ok, hai ca vin, mai dorm un pic."

Schlafen vreo 2 ore jumate. Trezit, facut cafea. Proasta. Ca de obicei. Ori iese tare, te apuca tremuratu, ori iese posirca. Azi abia daca a trecut pe langa cafea. Apa fierbinte, fara gust. Tigare. Inca una. Alta. Oprit melodie care ameninta sa ma aduca la disperare. Nightwish e ok, dar nu cand asculti 8 ore incontinuu aceeasi melodie. [bine, am dormit majoritatea timpului...]. Se face 1,2. Tot dormitam, am citit blogul, mi'am tot facut de lucru. Alte 3 tigari fumate. Suna iar mama:

M:"Ce dracu' faci, ziceai ca vii!"
E:"E, stateam si noi la taclale, ce vrei?"
M:"Vino acasa, futu'ti gatu ma'tii!"
E:"Ho, ma, vin peste vreo 2 ore, acu' mi'e lene."
M:"Vroiam sa ies la cumparaturi, dar trebuie sa astept labagiul ratacitor."
E:"Pai lasa'mi cheie si du'te."
M:"Iti las o pula! Cand ajungi acasa mai mananci cacat prajit! Ma duc sa ma culc, sa nu te puna dracu' sa suni la poarta!"

Ajuns acasa, pe la ora 4, constat cu stupoare ca maica'mea s'a tinut de cuvant. Pula mancare in casa... "E, asta e piesa..." zic, urcand scarile catre camera mea. Calculator + mic dejun mexican [tigare + pahar cu apa].

Orele trec greu. E abia 8 si un sfert si m'am sictirit deja. De finante nu m'ating nici batut. Pe Youtube nu gasesc nimic interesant. Muzica deja ma plictiseste. Ziceam ca ma duc la concert Tep Zepi, in Suburbia. Ma rog, pula bani si mi'e o leneeeeeeeeee! Hai ca m'am plitisit si de atata scris. Ma duc sa ma uit la tv. Vorbim maine! Te'am pupat, hai pa!

PS: transcrierile conversatiilor telefonice sunt in proportie de 98% corecte [cel mult vreo conjunctie in plus p'acolo]


3 picioare in gard:

KayKer said...

ce mama cool ai mah

Onishka said...

Sunt mai multe motive pentru care o ador pe ma-ta.
Asta e unul dintre ele.
*lacrima*

Anonymous said...

cu asa ceva ma ocup eu astazi, labareala, cafeaua proasta, lenea, maine examenul "elements of functional structures" si din cate-mi dau seama ma doare-n paispe..si ploua si mi-e sila si a little hangoverish si ma culc la loc, ca deja am fost awake doua ore si n-are rost sa exagerez!