La o adica... CE PULA MEA?!?!

26 Jan 2008

Azi, universitate, in jur de 14:30. Dupa maraton de 3 examene. Am vazut insasi DEFINITIA copilului de bani gata, sau tzaranului de bucuresti, sau shmekerului. Pula mea, ii ziceti cum vreti. Deci, universitate, loc care este in general impanzit de gabori. Omu avea porsche, frumos, ingrijit, spalat. Mah si ii da o blana (lene sa dau definitia) de asurzeste tot trotuarul... m-am indragostit instant de masina, soferu poa sa ma suga de cur. Cert este ca daca v-ati imaginat vreodata cum arata legendarul "taran smecher de bucuresti", imaginati-vi-l in masina aia, care scotea nesimtire pe teava de esapament.
Dar nu asta era ideea de fapt. Ideea era ca mi-a placut numarul omului, care probabil ar trebui sa justifice atitudinea sfidatoare. Chiar mi-a placut, nu-s sarcastic. Numarul era B-xx- C P M (nu characters per minute, ci CE PULA MEA). Vreau si eu numar d-ala la masina (cand o sa am masina... cand o sa am carnet... probabil dupa ce ma apuc de scoala).

Ce pula mea?!


1 picioare in gard:

Onishka said...

Sau ai putea sa te gandesti la ceva mai inteligent de abreviat :-"