StatusRaceala

23 Jan 2008

Daca nu pun semne de punctuatie sau spatiu, nu-mi mai scrie in Hindi titlul. Misto!

Raceala mea are parti bune si parti proate. Le voi enumera pe toate acum deoarece e 2:44am si nu am ce face.

Parti bune:

  • mi-a trecut febra
  • am pretext pentru care sa-mi pic toate examenele din sesiunea asta
  • stau mai mult pe'acasa
  • cheltui mai putini bani
  • ceaiul de lamaie e chiar bun si mereu uit de asta cand nu sunt racita


    Parti proaste:
  • sunt racita!!!
  • de fiecare daca cand imi suflu nasul, simt ca o sa mi se desprinda creierul din cutia craniana
  • ma doare fiecare muschiulet si oscior din corp
  • am reusit sa-mi trosnesc gatul de 7ori la rand timp de 2minute si tot doareee
  • ma ustura nasul
  • incepe sa ma doara in gat
  • nu suport medicamentele
  • vreau sa ies din casa
  • nu ma pot concentra asupra nici unui lucru [si maine am examen si maica, ce-l pic]


    Acum intrebarea ce ma macina: cum pula mea sa-ti trosneasca toate incheieturile de fiecare data cand te misti?


  • 0 picioare in gard: