Nemernicul

24 Jan 2008

Uitati-va si voi cum se comporta porcul asta cu o fata delicata si sensibila ca mine:
Morriganu': pa
Onishka: bye bye
Onishka: HUG ME
Onishka: had to ;))
Morriganu': FUCK YOU
Morriganu' has signed out.

Asa e frumos, ma?



[p.s. stiu ca in felul asta il provoc sa publice dracu stie ce franturi de conversatii mesanjeriene cu mine, ce ma fac sa pic de-a dreptul penibil, but I'm willing to take my risks]


15 picioare in gard:

Morrigan said...

bag pula, tu ai cerut-o

onishka (1/24/2008 5:21:33 AM): and of course I love the cock

autoarbiter said...

FRATE, IMI BAG PULA IN POSTRULE ASTEA DE CACAT. SCRIETI CEVA CARE ARE LEGATURA CU REALITATEA, NU CU LUMEA IN CARE SUNTETI INCHISI VOI. AUTISTILOR!!!

Morrigan said...

iti iau neamu la pula ca vorbesti la plural

autoarbiter said...

plm, si tu ai comentat si ai dat din arhiva. normal ca she loves cock, toata ziua despre asta vorbim...

Anonymous said...

=))))))) asta e un fel de payback din partea lu nea andrei :D >:)

Anonymous said...

Cam naspa Onishka. Adica... nu prea ne pasa de ce zice ea acolo.

autoarbiter said...

subscriu!

Onishka said...

@morrigan: ti-am mai zis, sunt fata, sunt straight, DUUUH!

@negativu': plm, mi s-a parut amuzant

@anonymous: nume ai?

Anonymous said...

Da, am nume, evident.

autoarbiter said...

Macar un nickname ceva sa ne spui si noua.

Anonymous said...

Teodora. (a nu se confunda cu sora lu' Matei)
Si dau si eu cu parerea. :D

autoarbiter said...

frecventa numelui tau este prea mica ca eu sa nu fac acea "confuzie" intentionat... ;))

Onishka said...

Mai, Teodora[nu sora lui Matei, am inteles], de ce nu postezi cu numele tau?
Nu ma doare ca imi critici articolele sau felul de a scrie sau cine stie ce, dar de ce nu ai nimic de spus atunci cand am articole bune sau cand publica baietii?
Something against me? Nimeni nu te obliga sa citesti ceea ce am scris eu, la fel cum nimeni nu te obliga sa intri pe blog sau sa comentezi.
Ca fapt divers, eu n-o sa mai scriu pe 2ppg, o sa-mi vanezi blogul personal?
Just so I'd know....

Anonymous said...

Nu postez cu numele meu pt ca n-am cont.
Si n-am comentat la nimic altceva pt ca n-am simit nevoia. Acuma mi s-a pus mie pata pe that little inside joke.
Si, nu, nu ma obliga nimeni sa citesc ce scrii tu, dar din mom ce te-au bagat baietii cu ei pe blog, am zis sa vad si eu ce si cum.
Si.. nu, nu am sa-ti vanez blogul personal... De ce as face asta? Wtf?

- Teodora

Onishka said...

Nu-ti trebuie cont ca sa poti posta comentarii cu numele tau.
I rest my case.