Sesiune din nou

20 Jan 2008

Copii inca la liceu sau candidati la FLLS[facultatea de limbi si literaturi straine], nu repetati greseala imensa pe care am facut-o eu.
Ma rog, nu voi ati decis sa va nasteti, dar nu repetati a doua greseala imensa pe care am facut-o eu: nu dati la Hindi! Orice ati face, nu va alegeti HINDI! Vedeti ca Japoneaza se face EXCLUSIV specializare A, adica principal, sa nu va manance in cur sa o treceti B. Daca va luati orice limba A, nu fiti tampiti sa va luati limba B Hindi.
Alfabetul e usor, gramatica e usoara, lexicul e usor [60% e engleza plm], DAR, FRATE! Trebuie sa stii harta Indiei pe dinafara! Cum pula mea sa invat eu toate orasele si statele si cele 20de limbi care se vorbesc in India? Pe mine ma intereseaza limba, nu geografia!
Ma rog, putin exagerat ceea ce am spus, m-ar cam interesa si cultura, intr-un fel sau altul, iar ceva geografie indiana stiu...DAR NU TOATE ORASELE, REGIUNILE, RELIGIILE PREDOMINANTE PE ZONE si last but not least FIECARE LIMBA IN PARTE!
Nu alegeti Hindi. Multumesc.


0 picioare in gard: