Ipocritii pulii mele

19 Jan 2008

Romania are ca religie oficiala Ortodoxismul. Astfel, majoritatea romanilor este crestin-ortodoxa. Astfel avem jegurile de oameni care fura de unde apuca, injura in draci si trateaza lumea din jur ca pe un morman de gunoi, dar care isi fac cruce cand trec pe langa biserica. Sunt convins ca Dumnezeu este foarte multumit de faptul ca, desi romanii sunt niste pacatosi nemernici, macar isi fac cruce cand trec pe langa biserica. Sunt ferm convins ca pe Dumnezeu il faci mai fericit facandu-ti incontinuu cruci decat folosindu-ti mainile la ceva folositor cum ar fi sa ii cari sacosele unei babute amarate sau stiu eu ce naiba. Cam orice exemplu in afara de masturbare e bun in cazul de fata. Asta e, criminalii care isi fac cruce in fata bisericii vor ajunge in Rai in timp ce ciungii ajung in iad, indiferent de cat bine au facut, deoarece nu-si pot face cruce.
Si oricum, eu daca as fi Dumnezeu i-as cam injura pe cei care construiesc biserici peste tot. Asta pentru ca mi-ar face mie munca mai grea, ar trebui sa fiu atent in SI MAI MULTE locuri deodata. Dar asta e felul omului de a-si arata frica de Dumnezeu, sau iubirea sau mai stiu-eu-ce.
Macar din punctul asta de vedere pot spune ca nu-s ipocrit: nu imi fac niciodata cruce cand trec pe langa biserici in ideea ca imi voi fi iertate pacatele, nu ma spovedesc niciodata, stiind ca imediat dupa spovedanie as relua folosirea jargonului de ghena. Si nu voi incepe brusc sa frecventez biserica atunci cand voi imbatrani si(sau) ma voi simti cu un picior in groapa.



Fara nicio legatura cu religia, dar mult mai important din punctul meu de vedere, cautati pe google << "bag pula" blog >> (fara <<>>, unii sunt in stare sa faca prostia). Noi suntem la pagina 3 si ne ridicam rapid. E foarte comic sa citesti articolele si sa vezi peste tot "bag pula" cu text ingrosat. Oricum, inca niscaiva obscenitati si ajungem pe pagina 1.


2 picioare in gard:

autoarbiter said...

pagina 1, al 5'lea rezultat, chiar in urma acestui post. bvos ;)

herminedirt said...

frumos articol. perfect de acord.