Pentru ca...

12 Jan 2008

...tot am vorbit de poll, hai sa facem si ceva comentarii, imi place cum se prezinta numerele pana acum si nu vreau sa fiu eu ala care face poll nou peste 3 zile.
Deci ... sa vedem: pana acum 9 insi, adica 23% sunt constienti ca intrec masura cand beau si le pare rau. 26 de votanti se cred Super-Man si au votat varianta cu anecdotele si saltimbancii, care sunt absolut sigur ca nu are ce cauta intr'un poll legat de betie [66%]. Restul 20 de persoane sunt emo si ma enerveaza. 50%


4 picioare in gard:

Morrigan said...

problemu e ca poti sa votezi mai multe chestii... eu am ales 3 din respectiva lista.

autoarbiter said...

eu n'as fi ales nici unul, nu ma imbat niciodata la fel...

Onishka said...

Shit!
Ai dreptate...poti vota mai multe.
That sucks

Morrigan said...

tocmai, daca nu te imbeti niciodata le fel alegi toate variantele. Si onishka, n-ai dreptul sa te plangi, in locul tau as fi zis "I meant to do that"