Fut muie pizda pula coaie sloboz alte alea

19 Jan 2008

"Copii astia din ziua de azi..." - Baba suparata in RATB [die, bitch!!]
"Generatia madar-facar" - Carcotasii

Toata-ziua buna-ziua oamenii "decenti" se plang ca de tineret ca injura ca la usa cortului. Oamenii nu asculta Parazitii pentru ca sunt vulgari. Ce nu intelege lumea e ca vulgaritatea este o forma evoluata de comunicare. Daca spun ca ma enerveaza Theodor Stolojan, omu citeste si trece mai departe ca si cum n'ar fi citit. Daca in schimb spun "IMI BAG PULA IN THEODOR STOLOJAN!!!111!!11" cititorul va intelege ca am un puternic sentiment de ura pentru acest om si va citi mai departe si motivele [pe care sa'mi bag pula daca le mai insir...]. Trebuie sa recunoasteti ca utilizarea cuvintelor vulgare este o modalitate de a transmite sentimentele cu o mai mare intensitate. Ba chiar, cu riscul de a fi amendate de autoritati, chiar si televiziunile mai scapa cate o pula, o pizda, ceva. Aduce audienta, face ratingu mare. Am auzit o intamplare amuzanta a unui amic, acum pe la varsta de 55 de anisori, de pe vremea cand facea armata. Deci acum 30 si ceva de ani. Undeva prin Ardeal, la graniceri. In aceeasi unitate erau foarte multi unguri, care nu prea aveau obiceiul sa tina cont de reguli. Asa ca aproape in fiecare noapte era betie. Crunta. Se faceau ungurii manga-pula-muci, apoi incepeau sa cante. Si de la maghiara treceau brusc la romana, cantand cantece populare romanesti, cu foaie-verde si alte accesorii. Si injurau de mama focului in romana. Intrebat de ce injura si canta in romana, unul din unguri da un raspuns de'a dreptul surprinzator: "Eu nu stiu sa injur in maghiara si cantece nu prea avem".
Stiu ca blogul nostru pare a fi reproducerea unei discutii la colt de strada in ferentari, dar noi avem pretentie ca suntem intelectuali si nu folosim pula, pizda, muie, coaie, astea, decat ca sa ne facem mai bine intelesi si pentru a intensifica anumite simtiri. Deci imi rezerv dreptul de a'mi baga pula de cate ori vreau, oriunde vreau!


1 picioare in gard:

KayKer said...

AMIN.