Draga jurnalule,

20 Jan 2008

E 9:10pm, e duminica seara, prostii mei* nu scriu nimic. M-am uitat la ecranizarile pieselor lui Shakespeare si la Eurotrip azi. Presupun ca voi trece examenul de literatura de miercuri. Asta sau voi scrie in big bold letters 'MI SCUZI' pe lucrare.
Am citit bloguri pe care le citeam inainte si m-am uitat la toate webcomicurile pe care le terminasem in urma cu cateva luni. M-am uitat la un episod din Simpsons si unul din Futurama. Am facut baie. Am mancat. Acum scriu aberatii pe blog. Am verificat statisticile 2ppg in randul 'cati oameni ne iubeste si ne citeste'. Am zambit ca 'SUNT MAI MULTI, BAAA!'. Am vorbit la telefon cu fostul gagic si cu viitorul fost gagic. Am vorbit pe mesanjar cu prietenele mele de o viata si cu niste colege de la facultate. Am avut un schimb de 2replici cu mama Negativului mai devreme. Iar acum...

MA PLICTISESC!


*inseamna ca va iubesc, da?


0 picioare in gard: