Momente

25 Jan 2008

ca asta. Placute. Momente cand imi dau seama ca iubesc. Viata. Lumina. Sunetele. Totul. Nu ma intelegeti gresit. Stiu ca maine am examen, n'am invatat nimic, copiute n'am, dar nu ma intereseaza. Nu sunt inconstient. Stiu ca o sa am o restanta, dar m'am impacat cu ideea. Maine ma duc ca vita la facultate, dar nu o sa imi pese. Imi pasa ca ma simt bine. Cel putin asa mi se pare. Am chef sa ma ies. Am chef sa ma tavalesc prin iarba, pe o plaja pe nisip, am chef sa fac baie in mare, sa ma plimb pe o faleza pustie. Sa merg cu masina pe o sosea libera cat vezi cu ochii, sa opresc pe marginea drumului sa fumez o tigare, sa ne alergam printr'un lan de porumb, sa o prind, sa ne intoarcem la masina si sa plecam zambind. Sa ajungem seara acasa, ea sa se culce, eu sa o privesc. Am visat prea mult, trebuie sa ma opresc.


Morrigan edit: Ahem... ai uitat sa-ti bagi pula.

Negative bonus: am fost la examen, copiute n'am avut, dar in jurul meu am strans oameni competenti care sa compenseze cu lipsa mea de cunostinte in domeniul finantelor, am sperante mari. Macar 5 acolo...


2 picioare in gard:

Trafalete said...

i completly agree with that story !! stiu cum e sentimentul si il ADOR!!!!

Anonymous said...

de foarte mult timp nu am mai avut un sentiment din asta. mi-e dor ;x