Stau...

13 Feb 2008

... in cada. Robinetul pisa usor apa fierbinte, care imi cade in stropi pe picior. Ma arde. Nu ma intereseaza. Stau. Ascult Alternosfera. Nu, nu mi'am luat casetofonul in baie. Se aude din camera alaturata. Stau. Curge apa. Alternosfera. Imi aprind o tigare. Stau. Curge apa. Alternosfera. Fumez. Scrumez. Unde dracu scrumez? O sapuniera plina cu apa... That should do the trick! Stau. Curge apa. Alternosfera. Fumez. Ocazional scrumez in sapuniera. Fumul invadeaza baia. Impreuna cu aburii formeaza un perete dens. Cel putin asa il vad eu din cada. Nu mai vad nimic in afara de propriile'mi maini. Si tigarea. Nici urma de sapuniera. Scrumez in cada... Scrumul cade, atinge pelicula de apa si apoi dispare. Se dizolva. Ce sictireala de zi...

PS: Probabil v'ati dat deja seama ca toate posturile cu tagul "Plictiseala" si semnate de mine sunt neinteligibile. Keep reading... :)


2 picioare in gard:

muffin said...

wamintirileeeeeeeeeeeeee eieeee wamintirileeeeeeee

autoarbiter said...

da, ceva de genu. Alternosfera e my fave band.