Nu-i randul meu...

11 Feb 2008

...sa fac poll, dar ii aduc pe aceasta cale aminte Negativului ca e momentul pentru unu nou, astept un edit de la el in articolul asta.

Ma rog, concluziile poll-ului precedent sunt ca:
1. Sunteti niste lenesi
2. Va plac orasele vechi
3. "De ce pula mea trebuie sa alergam toti ca nebunii prin padure cand ia iepurasul extasy?!" (Sau de ce naiba trebuie sa mergem toti in Vama cand e Morrigan beat?!?!... Urasc VAMA!!!)

Negative edit: nici randul meu nu e! Imi bag polla, hai sa va vad. Ce'ati prefera sa fumati din marcile insiruite? Sau... daca n'ai tigari si te intalnesti cu un betiv pe strada, cerandu'i o tigare, ce ai prefera sa aiba? [Lucky e bonus, alea place mie]

LE [tot Negativu]: Reactie [prin telefon] din partea Onishkai: duuuude, fumez Dunhill, mortii ma'tii! In continuare ma injura la telefon. @Onishka: SUGIBUS CURIBUS!


7 picioare in gard:

Trafalete said...

@Negativu': Lucky Strike rulles


( so far 3/3 votes for lucky )

Anonymous said...

pai normal ca toti o sa zica luky... eu ma abtin :> desi am fumat si eu lucky cam un anu..

autoarbiter said...

ba chiar mai multe. rostul acestui poll il veti afla cand se inchide, daca retin eu pana atunci.

autoarbiter said...

ba chiar mai multe. rostul acestui poll il veti afla cand se inchide, daca retin eu pana atunci.

autoarbiter said...

even later edit... mie imi plac si chesterfield

Anonymous said...

waa da winstone nu stii sa pui k de la luky strike tusesc
mai bine cumpar Plugaru la 1.4 RON(pula`n e denominare) paketu
da nah o mai dau si pe LM albastru...


P.S. negativeee mori baaa de la alea
(in principal de la toate da de la alea mai repede)

autoarbiter said...

Winston si Lucky Strike. Am pretentii de la voi, cititi un blog care se vrea a fi cult.