Angajati-ma!!!

12 Feb 2008

Vreau sa ma angajez ca DJ intr-un club... orice club in care se asculta muzica decenta. De ce? Pentru ca am ajuns la concluzia ca pot face o treaba mult mai buna decat multi din bransa. Azi-noapte de exemplu am avut neplacerea sa ascult un playlist care poate era de actualitate acum 5 ani. Stiu, pentru ca am mai auzit respectivul playlist, numai ca acum 5 ani suna mai bine. Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca, acum 5 ani cand am auzit eu prima oara respectivul playlist, era mult mai legat, mai putin trendy, si mult mai putin GAY.

Desigur, ca acele 2 playlisturi nu sunt identice, si tocmai diferentele dintre ele fac playlist-ul de azi-noapte de cacat. Acum 5 ani nu auzeam melodii din Cartea Junglei alaturi de System of a Down. Nu auzeam Queen (oricat mi-ar placea trupa, nu-si avea locul in respectiva situatie).

Pe scurt, va rog sa trimiteti acest mesaj mai departe, pana ajunge la un patron de club care are nevoie de un DJ (nu d-ala care freaca discuri, d-ala care pune muzica.... buna). Cerintele salariale sunt mici si pot fi onorate in bere.


3 picioare in gard:

autoarbiter said...

unde dreq ai fost tu aseara de ascultau muzica de acum 5 ani? si cine te'a mintit ca muzica din cartea junglei e veche doar de 5 ani?

Morrigan said...

muje, era playlistu din twice de acu 5 ani cu niste adaugiri nefericite, cum ar fi cartea junglei. Plm, ca nici acum 5 ani nu era de actualitate, dar eram noi tineri

Anonymous said...

muie cluba :D