...tragem party. Dimineata la prima ora, insa, te trezesti ca nu mai e nimeni si ai de curatat maldare de jeg.
Cand parintii nu's acasa...
11 Feb 2008
a ejaculat autoarbiter pã la ora 17:32
categorii bag pula, Negativu', plictiseala, struto-camila
sb_post_date = "11 Feb 2008";
sb_categories = "bag pula,Negativu',plictiseala,struto-camila";
sb_url_to_rate = "http://2prostipegard.blogspot.com/2008/02/cand-parintii-nus-acasa.html";
sb_rated_title = "Cand parintii nu's acasa...";
sb_when_to_load = "immediate";
try { var sb_dp = Date.parse(sb_post_date + ' ' + "17:32"); sb_rated_creation = isNaN(sb_dp)? new Date() : new Date(sb_dp); } catch (e) { sb_rated_creation = new Date(); }
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
10 picioare in gard:
mai...voi stiati ca X&0 ala din dreapta are AI gandit gresit?
in ce sens e gandit gresit? gen cum ai zis tu ca e in dreapta, cand de fapt el e in stanga? :))
M-am prins si eu ieri... e prost rau, adica se intampla sa aiba 2 in linie si sa o puna pe a treia gresit.
dreapta stanga...totul este relativ....incearca sa stai in cap cand te uiti la monitor si vei observa ca stanga devine dreapta :P
oricum: AI lui spune ca trebuie intai sa te blocheze pe tine sa nu completezi 3-in-a-row inainte sa termine el ;)
ceva de genul block_enemy(); complete_row_if_possible(); cand ar fi trebuit sa fie in ordine inversa ( cred ca se subintelege care e aceea :)) )
asta e, nimeni nu'i perfect...
block_enemy(); complete_row_if_possible();
ba nu !
de fapt are cumva un randomizator pt instructiunile astea... de fapt nu are instructiunile astea :)) oricum, am jucat si eu... si in loc sa ma blocheze pe mine a castigat :P
de fapt, asta face jocul sa mearga
function btn_set()
{
var _loc3 = this;
turn_x_mc._visible = false;
turn_o_mc.gotoAndPlay(1);
for (var _loc1 = 0; _loc1 < 9; ++_loc1)
{
var _loc2 = _loc3["maru_mc" + _loc1].hit_mc;
_loc2.num = _loc1;
_loc2.onPress = presser;
} // end of for
for (var _loc1 = 0; _loc1 < 8; ++_loc1)
{
_loc3["win_bar" + _loc1]._visible = false;
} // end of for
} // End of the function
function presser()
{
_root.my_sound1.start();
win_function(this.num);
var _loc1 = null;
if (turn_flag)
{
_loc1 = "maru";
}
else
{
_loc1 = "batu";
} // end else if
this._parent.gotoAndPlay(_loc1);
if (win_flag == "GAME")
{
++turn_num;
if (turn_num > 8)
{
win_flag = "DRAW";
game_over();
}
else
{
turn_flag = !turn_flag;
player_turn();
} // end else if
return;
} // end if
game_over();
} // End of the function
function win_function(num)
{
var _loc1 = null;
if (turn_flag)
{
_loc1 = 0;
}
else
{
_loc1 = 1;
} // end else if
mass_Array[num] = _loc1;
checker();
} // End of the function
function checker()
{
var _loc1 = mass_Array[0] + mass_Array[1] + mass_Array[2];
check_flag(_loc1, 0);
_loc1 = mass_Array[3] + mass_Array[4] + mass_Array[5];
check_flag(_loc1, 1);
_loc1 = mass_Array[6] + mass_Array[7] + mass_Array[8];
check_flag(_loc1, 2);
_loc1 = mass_Array[0] + mass_Array[3] + mass_Array[6];
check_flag(_loc1, 3);
_loc1 = mass_Array[1] + mass_Array[4] + mass_Array[7];
check_flag(_loc1, 4);
_loc1 = mass_Array[2] + mass_Array[5] + mass_Array[8];
check_flag(_loc1, 5);
_loc1 = mass_Array[0] + mass_Array[4] + mass_Array[8];
check_flag(_loc1, 6);
_loc1 = mass_Array[2] + mass_Array[4] + mass_Array[6];
check_flag(_loc1, 7);
} // End of the function
function check_flag(checker, line)
{
if (checker == 0)
{
win_flag = "O";
win_line = line;
} // end if
if (checker == 3)
{
win_flag = "X";
win_line = line;
} // end if
} // End of the function
function player_turn()
{
if (turn_flag)
{
turn_o_mc._visible = true;
turn_x_mc._visible = false;
}
else
{
turn_o_mc._visible = false;
turn_x_mc._visible = true;
} // end else if
turn_o_mc.gotoAndPlay(1);
turn_x_mc.gotoAndPlay(1);
} // End of the function
function game_over()
{
var _loc3 = this;
_loc3["win_bar" + win_line]._visible = true;
for (var _loc1 = 0; _loc1 < 9; ++_loc1)
{
var _loc2 = _loc3["maru_mc" + _loc1].hit_mc;
_loc2._visible = false;
} // end of for
timer();
} // End of the function
function timer()
{
time = 0;
this.onEnterFrame = function ()
{
++time;
if (time > 45)
{
over_mc.play();
delete this.onEnterFrame;
} // end if
};
} // End of the function
stop ();
turn_flag = true;
turn_num = 0;
win_flag = "GAME";
win_line = 10;
mass_Array = new Array(10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 10);
btn_set();
:)))
cuaie, terminati cu comentariile offtopic. @kri: nu mai fura codu oamenilor, au muncit la el! >:)
mâncavaş ochişorii ăia, câţi barbari aţi fost? n-am văzut aşa ceva nici când luptam in vietnam :O
nici eu...
Post a Comment