Refuz

20 Feb 2008

Am facut multe. Si bune si rele. Recunosc, mai multe rele decat bune. Nu sunt o persoana buna. Sunt rau. Clar! Dar nu imi place sa primesc mustrari. Nu imi place sa mi se atraga atentia cand fac lucruri neplacute. Pentru ca de cele mai multe ori le fac intentionat! Deci refuz sa primesc orice mustrare, pedeapsa, sfat [da, ma repet]. Stiu si eu sa ma port, pentru varsta mea consider ca am trecut prin suficient de multe situatii care m'au pus la incercare, am tras niste concluzii. Asta nu inseamna ca o sa ma port in consecinta si nu o sa repet anumite greseli. Si aici nu se aplica vorba aia cu "hai, odata, de doua ori...". O sa fac anumite greseli pana va saturati de mine sau ma satur eu si dau cu mucii in fasole de tot. Deci lasati'ma in durerea mea, ca va iau neamu la pula!


1 picioare in gard:

herminedirt said...

bine zis