Stai ma...

4 Feb 2008

Sa'mi bag pula ca am dat enter dupa ce am scris titlu! Lasa in pula mea bricheta aia!! O futi coaieeee! Ce melodie penala!! :)) Daaaa frate!!!Asa faceam azi de dimineata cu fratimiu.';.. Scriam o pula! Eu vorbeam si el scria. Ahaaaa. Esti praf! Sa'mi sugi pula!! Nu stiu, n'am nici eu. Dar tot iti dau muie. Si nu ti'am stricat nimic. Sa ma pupi pe buca dreapta! Imi fac tatuajt6r kjsdfiuasdggsd PULA MEA DE TASTATURA!!! Pe tastatura??? Yuck!! Naspa frate asa. Atunci asta... PLm. caCAAAtasUYGjhhkJHIUhjh. CE CACAAAAAAAAAAAAAAT!!! Daca dai click mai jos gasesti mai mult... MARE MARE CACAAAAAAAT!! Stone Temple Pilots dupa Lennon!! :)) da, am facut scrisu mare. acum mai vezi??? aha. sugi pula! am zis sa sugi pulaaaaaaaaa!!! De ce tu? Ca singur nu mi'o sug!! Muieeee!! O yeaaaaaaa... Dozer - From Fire Hell. Suna bine... PLM... Fu Manchu. Super tare!


1 picioare in gard:

Onishka said...

OMG! Contributia mea la 2ppg: a ramas headerul pus de mine mai mult de 2saptamani!!!







p.s. la articol aiurea, comentariu aiurea