No bene

20 Feb 2008

Continuare la partea a doua a articolului de mai jos, al colegului:

Ma doare fix in pula de ce zice DOBITOCUL (eu nu-i zic profesor). Nu ma doare, in schimb, in pula de ce se intampla in Kosovo, ba chiar dimpotriva.
Nu-mi cere nimeni sa fiu obiectiv aici, asa ca voi face tot posibilul sa nu fiu. Ce se intampla este ca provincia Kosovo, a carei importanta istorica pentru Serbia este mai mare decat poate concepe un creier de roman. Kosovo este provincia in care se afla cele mai multe manastiri sarbesti, arhiepiscopia, precum si moastele unora din cei mai importanti sfinti ai lor. Si sarbii chiar tin la religia lor, nu ca noi care ne ducem la biserica odata pe an doar ca sa nu ne stea sarmalele-n gat.
Kosovo este locul unde s-a purtat cea mai importanta batalie din istoria Serbiei, batalie care pentru ei e ceva mai importanta decat e pentru noi Marea Unire.
Si nu numai, dar aceasta provincie foarta importanta pentru ortodoxismul sarb ajunge acum pe mainile albanezilor... adica a musulmanilor... adica a personajelor care n-au avut niciun stres sa incinereze o groaza de lacase de cult crestine in martie 2004.
Din aceste motive, desi nu credeam posibil acest lucru, am ajuns sa-i urasc pe americani si mai mult.
Mi-e teama de precedent? Normal, n-am ajuns chiar asa inconstient. Dar prefer sa ma concentrez asupra a ce se intampla acum. Asupra faptului ca nesimtirea SUA nu inceteaza sa creasca, asupra faptului ca Europa e condusa de dobitoci si toate cele. In schimb, ma cuprinde o bucurie foarte amara cand vad ca este posibil ca idiotii nostri de politicieni sa nu fie tot timpul de acord cu americanii.

Pentru cei care cred ca am scris o groaza de bullshit-uri, va anunt ca s-ar putea sa stiu mai multe despre chestia asta decat voi. Si din nou, va anunt ca sunt Dumnezeul commenturilor voastre, pe care nu le veti vedea publicate daca-s cretine.


3 picioare in gard:

Onishka said...

Well, duh!
Gandire americana...daca nu sunt sarbii majoritari in Kosovo...Kosovo poate sa fie independenta.
stupid = american

autoarbiter said...

stati chill, ca public eu comentariile "cretina" ;))

autoarbiter said...

cretine* sorry, abia m'am trezit si nu prea pot sa ma concentrez....