Imparicopitatetag .

3 Feb 2008


Text:'pai pula mea, am ziscitez o discutie nu este elevata ce pula mea alea cu cap a samibpula.. Lasa asa.. Nirvana frate? Da, nirvana. Unes ceetos. Pula mea in sarba. Pula mea sin germana. Meine wurst. Mama ce porca rie. Tot nirvana. Nu dau nimic! A luat pula.


5 picioare in gard:

Onishka said...

you blogged off the phone?
LOOOL chiar va plictiseati inainte sa ajungem noi:P

Anonymous said...

Nu dau nimic. A luat pula! =)))) da frate... nebunie :D

Onishka said...

astept comentariul lui kri unde se intreaba si el ce voia sa spuna ;))

Anonymous said...

pai =)) ce ? :-?... vroiam sa rad si am zis ca pe drum sa ma iau si de ce scria acolo... "Nu dau nimic" "dar a luat pula" :)) ceva de genu...

Morrigan said...

Pfft... daca nu sunteti imparicopitati tot degeaba... "You can fake an orgasm, but you can't fake the synapsis deviation"