Ne'am dus pe pula

3 Feb 2008

Suntem prosti. Noi, romanii suntem toti PROSTI! O mai spun odata: PROSTI! Realitatea TV conduce o campanie anti taxa de prima inmatriculare [sau taxa de mediu, sau taxa auto sau cum mortii ei s'o chema]. Bine. Intru si eu pe site sa vad care e treaba. Citesc p'acolo cifre, plm, aproape 12000 de semnaturi, 7000 si ceva de comentarii CRETINE, care nu fac decat sa arate cat de prost e romanu. Pai bine, frate, am intrat in mUE, nu mai avem taxe vamale, va luati masini din afara cate si cum si de care vrea pula voastra, dar acu' ce vreti, sa fie moka? Bine, intr'adevar varianta de acum a taxei auto e naspa. Adica am masina mai veche si platesc mai putin? De ce asa? Neinteresant... E clar totusi ca romanii ar vrea salarii mai mari, impozite 0, eventual si subventii daca muncesc peste 4 ore pe zi. Normal, si eu as vrea, dar avem pretentii la curatenie, la drumuri bune, etc. Trebuiesc bani de undeva si asta a ramas cam singurul mod de a stoarce bani de la popor. Nici mie nu imi convine ca am dat 160 de euro sa inmatriculez masina, dar trebuie, pentru ca asa e legea si nimeni nu e mai presus de lege! O alta prostie vine din partea celor care au cumparat o masina inainte de forma actuala a taxei auto, au platit mai mult si acum vor banii inapoi. Bine, tu ai platit mai mult, dar eu care am platit mai putin? Mie ce ar trebui sa imi faca, sa ma cheme sa le dau mai multi bani? Daca te duci si cumperi euro cu 3,6 lei si dup'aia cursu scade la 3,4 cine iti da banii inapoi? Ai vrut masina atunci, acum taci si inghite! MUIE REALITATEA!

PS: Sunt adormit si incoerent, scuze, dar sunt plin de draci!


3 picioare in gard:

Onishka said...

Ma tu chiar te uiti la realitatea.

Romanii e prosti? De cate ori am inceput oricare dintre noi un articol cu asa ceva?

Anonymous said...

Nu contează cursul Euro. Se stabileşte o valoare care e valabilă pe tot anul, indiferent ce s-ar întâmpla.

autoarbiter said...

eu fac facultate economica ca sa vina un putoi sa imi spuna mie cum se fac schimburile valutare. sa imi sugi pula cu vama ta, oricine ai fi...