Contributia mea la sfarsitul lumii

26 Feb 2008


Continuand ultimul meu articol, am hotarat sa imi aduc si eu o contributie la sfarsitul cat mai brusc posibil al lumii.
Ati auzit vreodata de gloantele din gheata? E vorba de niste gloante care se topesc in corpul victimei, facand imposibila recunoasterea armei din care au fost trase. Acest lucru se datoreaza faptului ca expertiza balistica se face prin identificarea anumitor striatii aparute pe glont la frecarea cu teava armei. Aceste striatii vor fi la fel la oricare 2 gloante trase cu aceeasi arma, ca amprentele oamenilor. Daca scapi de striatiile de pe glont, arma va fi neidentificabila. Din pacate, mythbusters au dovedit faptul ca un glont de gheata este imposibil de realizat, deoarece este prea fragila pentru a se fabrica un glont din ea. Aici intervin eu.
Mi-a traznit aseara ideea unui glont cu varf din sticla de zahar (folosita la cascadorii, se sparge foarte usor, in cioburi mici care nu zgarie) umplut cu acid sulfuric. Sticla se sparge la impact, iar acidul sulfuric din interior stropeste atat organismul victimei cat si glontul, curatand striatiile de pe glont.
Ofer aceasta idee oricui doreste sa o foloseasca in scopuri anarhiste. Nu imi este teama ca ar putea ajunge pe maini rele, deoarece contez pe asta.


2 picioare in gard:

Trafalete said...

nu cred ca este o idee formidabila, acidul sulfuric nu este un acid atat de puternic incat sa elimine striatiile de pe arma, si singurul lucru pe care l-ar face corpului uman in care este tras ar fi sa il "arda" (defapt acidul sulfuric este renumit pentru calitatea lui nemaipomenita de deshidratare ( scoate apa din ce atinge , no water => dust ) )

Morrigan said...

Cert este ca glontul este mai eficient. Si cred ca, cu cateva modificari, ar putea sa-si indeplineasca scopul.