Aurelian

6 Feb 2008

Idiot 2: -Da-i mah sucu!
Idiot 1: -Cui?
Idiot 2: -Lu Aurelian, care sta aici
Idiot 1: -Care Aurelian? Esti idiot?
Idiot 2: -Aurelian mah, asta care sta aici pe canapea.
Idiot 1: -Nu-i dau sucu, ca ni-l bea pe tot.
Idiot 2: -Da-i mah, nu fi bulangiu!
Idiot 1: -Nuuuuuuuuuu, e setos al dracu'.
Idiot 2: -Nu fi carnat, ca bea putin, da-i naibii sucu'!
Idiot 1: -Na, da-i-l tu.
Idiot 2: -Da-i, idiotule, tu, ca e mai aproape de tine!
Idiot 1: -Nu, in pula mea, da-il tu!
Idiot 2: -Lasa-i-l naibii in poala, aici! Stii ca nu-i place sa-l atinga lumea.

*Idiot 1 pune sticla de suc in poala lu' Aurelian*
*Idiot 2 ia sticla din poala lu' Aurelian, o deschide si bea*

Idiot 1: -Ce mortii ma-tii!?! Cine pula mea e Aurelian?
Idiot 2: -Prietenul meu imaginar pe care l-am inventat acum, ca daca iti ceream sticla pentru mine mi-o aruncai in cap.


2 picioare in gard:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
autoarbiter said...

venim numa d'ai dracu, sa va rupem capu!!!!!