Feminista

14 Feb 2008

Feminista vrea drepturi egale cu barbatul. Feminista considera ca este injositor pentru ea sa faca curat, sa gateasca si sa-si creasca copii. Sa faca toate astea ar insemna sa fi ramas in evul mediu, si sa n-aiba nicio sansa sa fie luata in serios in viata. Feminista se angajeaza, feminista e ambitioasa si harnica si are salariu mare.
Feminista isi permite sa angajeze:
-dadaca pentru copii
-bucatareasa
-menajera

Feminista pune alte trei femei sa faca treburile pe care ea le considera injositoare, feminista injoseste alte trei femei. Feminista e o tradatoare si o ipocrita.

Nu voi astepta sa fiu contrazis, voi demola direct raspunsurile cele mai probabile:

-dadaca, bucatareasa si menajera nu se injosesc, deoarece sunt femei muncitoare si independente care sunt platite pentru munca depusa. Traducere Tashkeza: "E injositor sa faci o chestie pentru persoana iubita, dar nu sa o faci pentru bani". Recomandare Tashkeza: Daca intr-adevar asta este parerea voastra, nu faceti decat sa confirmati ce a spus Napoleon (chestie cu care eu nu eram de acord): "Toate femeile sunt curve, mai putin mama si sora ta, dar sa nu uitam ca si ele sunt femei" sau cam asa ceva.

-dadaca, bucatareasa si menajera nu sunt feministe, asa ca e normal ca ele sa fi ramas in evul mediu si sa se injoseasca facand astfel de treburi. Traducere Tashkeza: "Nu se vor drepturi egale intre femei si barbati, se vor drepturi egale intre FEMINISTE si barbati". Recomandare Tashkeza, lipsa.


-barbatii n-o sa inteleaga niciodata feministele, pentru ca se simt amenintati de ele. Parere Tashkeza: barbatilor nu le pasa.

Sper ca ati ghicit ca eu sunt Dumnezeul commenturilor voastre si nu le public daca nu-s macar semi-inteligente. Si nu public commenturi decat barbatilor!!! Pentru ca sunt un porc misogin!

Negative edit: nu mai lasati comentarii idioate! Mi'e lene sa le sterg! Inteleg ca subiectul starneste controverse, dar e parerea omului si s'a exprimat clar si raspicat in privinta contra-argumentelor.


8 picioare in gard:

autoarbiter said...

editeaza'ti postul, vezi ca daca pui "mai mare"/"mai mic", se considera taguri si nu mai arata continutul calumea. le inlocuiesti cu "& l t ;" pentru "mai mic" si "& g t ;" pentru "mai mare". Fara spatii si ghilimele.

Anonymous said...

Iti pot spune ca te inseli, nu toate feministele sunt asa.
Fosta mea prietena era o feminista convinsa, dar ea imi gatea si facea curat acasa, desi ar fi putut chiar maica mea sa le faca.

Mi se pare ca ai o conceptie putin gresita asupra femeilor cu caracter puternic.

autoarbiter said...

toti avem conceptii gresite asupra a tot ce ne inconjoara. presupun ca sunteti constienti ca orice ati zice nu ne schimbati parerile, cu atat mai putin acum, dupa ce le punem si in scris.

Anonymous said...

N-am nicio intentie in a-ti schimba parerea. Eu mi-o expun pe'a mea.

Morrigan said...

gata, l-am editat. Cat despre chestia cu "nu toate feministele sunt asa", eu ma refer la alea care duc feminismul la rang de nesimtire. Accept faptul ca o femeie nu ar trebui discriminata pe criterii sexuale (criterii sexuale, nu de preferinte sexuale, asta e cu totul alta poveste), dar nu accept sa braveze cu faptul ca ea e feminista si mai stiu-eu-ce-pula-mea

Anonymous said...

Hmmm...feministele cer egalitate cu barbatii, nu superioritate fata de ei. Asta se refera inclusiv la problemele trebuirilor casnice. Nu cred ca o sa gasesti vreo feminista care ar zice ca ea nu e dispusa sa faca treaba in casa exact atat cat face si barba'su. Nu e dispusa, in schimb, sa faca treaba in casa mai mult decat barba'su. Ori in conditiile in care ambii muncesc la fel de mult la serviciu, atunci e de minim bunn simt ca ar trebui sa-si imparta treaba in casa tot egal

autoarbiter said...

bai, o luam de jos. nu poti compara munca unei croitorese cu munca unui zidar oricat ai incerca, deci nu mi se pare normal ca intr'o familie de gen, cand vine barbatul acasa, sa dea cu aspiratorul in timp ce femeia sterge praful. niciodata nu va fi egalitate, din perspectiva niciunuia, e un subiect epuizat. articolul in schimb reprezinta doar o parere. adica omu' si'a facut timp sa va spuna si voua ce crede despre o chestiune si voi sariti cu gura. nu mai despicati atata firu in patru, cu o floare nu se face primavara.

Morrigan said...

Sa fie clar ca prin afirmatia colegului nu se intelege ca femeile sunt bune numai de croitorese, dar adevarul e ca muncile fizice si obositoare le fac tot barbatii. Nu stiu cate femei lucreaza pe santiere, in uzine etc. Oricum, eu prin articolul asta nu incercam decat sa fiu amuzant, vad ca nu mi-a iesit